۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۳
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85151593
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارتقای سطح ورزشی ۲ شهرستان دشت آزادگان و هویزه تصویب شد

اهواز- ایرنا- نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی برگزاری نشستی با مدیران وزارت ورزش و جوانان برای تامین اعتبار طرح‌ها و تجهیزات ورزشی شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه را یادآور شد و گفت: ارتقای سطح ورزشی این شهرستان‌ها تصویب شد.

قاسم ساعدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: توجه به ورزش و اوقات فراغت جوانان به ویژه در مناطق محروم می‌تواند این قشر را از بسیاری آسیب‌های اجتماعی دور کند؛ تامین تجهیزات و ایجاد مکان‌های ورزشی کمک می‌کند تا نوجوانان و جوانان به دنبال تفریح سالم بروند.

وی افزود: یکی از نیازهای مناطق گرم استان خوزستان، تاسیس استخر است تا از شنا کردن جوانان در رودخانه‌ها و کانال‌های آب و احتمال غرق شدن آن‌ها جلوگیری شود.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه در نشستی که با مسئولان مرتبط در وزارت ورزش و جوانان داشتیم مصوبات خوبی برای ارتقای سطح ورزشی این ۲ شهرستان گرفته شد که این روند تا بهبود هرچه بیشتر شرایط ورزش و تفریح جوانان این مناطق ادامه دارد.

وی از مدیران و مسئولان خواست برای بهبود شرایط ورزشی و تفریحی نوجوانان و جوانان به ویژه در شهرستان‌های محروم یاری کنند تا جوانان سالمی در این مناطق رشد و پرورش یابند.

ساعدی با اشاره به مصوباتی که برای بهبود شرایط ورزشی ۲ شهرستان دشت آزادگان و هویزه تصویب شد، گفت: تامین اعتبار تکمیل و اتمام طرح استخر سرپوشیده شهرستان دشت آزادگان به مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال، تامین اعتبار تکمیل جاده تندرستی این شهرستان به مبلغ یکصد میلیارد ریال و بازسازی چمن طبیعی شهرستان هویزه با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار از این مصوبات بوده است.

وی افزود: تکمیل ۱۰ چمن مصنوعی روستایی در شهرستان هویزه و دشت آزادگان، ساخت استخر سرپوشیده در شهرستان هویزه به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال، تعمیر و تجهیز سالن‌های ورزشی مشروطه و البوجلال به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال، تکمیل چمن طبیعی شهر رفیع با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و تجهیز پنج خانه روستایی به وسایل ورزشی از دیگر مصوبات این نشست بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha