کرج - ایرنا - مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز از جمع آوری ۶۰ نفر از اتباع خارجی غیرمجاز و فاقد مدرک اقامتی قانونی دراین استان خبرداد.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، " سیروس دهقان شیری " روز چهارشنبه در حاشیه طرح مشترک اعمال قانون کارفرمایان خاطی و جمع آوری اتباع خارجی غیرمجاز البرز افزود: به همراه نمایندگان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اتاق اصناف مرکز استان، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با حضور در بازار پاسارگاد و میدان تره بار نسبت به جمع آوری اتباع غیرمجاز اقدام شد .

وی ضمن اشاره به جمعیت بالای اتباع غیرمجاز یکی از کشورهای همسایه در استان البرز گفت: این معضل علاوه بر فشار به منابع و امکانات محدود استان، مشکلات عدیده ای برای مردم به وجود آورده است.
دهقان شیری افزود: عدم توجه کارفرمایان به قوانین دلیل اصلی مهاجرت اتباع خارجی غیرمجاز به استان البرز است که علاوه بر تامین شغل، مسکن آنان را نیز تامین می کنند.
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز خاطر نشان کرد: این گشت های شناسایی با هدف اصلاح رویه غلط گشت های مشترک و شناسایی اتباع غیرمجاز فاقد پروانه کار معتبر در استان البرز تشکیل شده و همچنان ادامه خواهد داشت.
طرح مشترک اعمال قانون کارفرمایان خاطی و جمع اوری اتباع خارجی به صورت ضربتی در بازار پاسارگاد و میدان تره بار ۲۰ غرفه کرج اجرا شد که از اجرای این طرح بسیاری از مردم با ابراز رضایت از مجریان آن تشکر کردند.