تهران- ایرنا- گروه مقاومت «بیشه شیران» اعلام کرد که از بامداد دوشنبه برای نبرد درکنار دیگر گروه های مقاومت وارد اردوگاه جنین شده است.

به گزارش ایرنا از رسانه های فلسطینی، این گروه مقاومت از همه کسانی که سلاح در اختیار دارند و نمی توانند خود را به جنین برسانند خواست، در هرجایی حضور دارند، با اشغالگران درگیر شوند.

این گروه با بیان اینکه جنین را تنها نمی گذاریم، از همه فلسطینی ها در داخل و خارج این کشور خواست برای پشتیبانی از شهر و اردوگاه جنین وارد میدان شوند.

گروه عرین الاسود(بیشه شیران) از شهروندان فلسطینی در سراسر خاک فلسطین از کرانه باختری، قدس تا غزه و همه اردوگاه های فلسطینی نشین در خارج از سرزمین فلسطین خواست ساعت ۱۹ امروز به خاطر جنین، شهدا و مجروحان وارد خیابان ها و میدان های مقابله با صهیونیست ها شوند.

این گروه از شهروندان فلسطینی خواست برای کاهش فشار بر رزمندگان در شهر و اردوگاه جنین، مسیرهای عبور شهرک نشین های صهیونیست و مسیرهای تدارکاتی آن ها را مسدود کنند.

از شب گذشته پهپادهای رژیم صهیونیستی به خانه های شهروندان فلسطینی و مساجد در شهر جنین و اردوگاه این شهر حمله کردند. همچنین نظامیان صهیونیست از چند محور به این شهر یورش بردند که با مقاومت شدید مبارزان فلسطینی مواجه شدند.

منابع خبری پیش از این گزارش دادند که حمله کنونی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته است.

وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین آمار خود از افزایش شمار شهدای فلسطینی در جریان یورش هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن به هشت شهید و ۵۰ زخمی خبر داد.

برچسب‌ها