رشت - ایرنا - رئیس بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پارسال ۲۶۵ میز خدمت جهادی به همت استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی برگزار شد گفت: مهمترین هدف ما ارائه راهکار برای ارتقای نظام اداری و رضایتمندی مردم از عملکرد و خدمات ارائه شده توسط دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار رضا رنجبر روز سه‌شنبه در نشست خبری گرامیداشت یادواره شهیدان انصاری و نورانی در رشت اظهار کرد: همچنین برای رفع موانع تولید نیز هفت میز خدمت تخصصی توسط بسیج مهندسین و نیز اصناف و بسیج کارگری برپا شد که طی آنها اقدامات بسیار مناسبی در راستای رفع موانع تولید برداشته شد.

وی اضافه کرد: طی سال گذشته ۳۵۰ کارمند بسیجی از گیلان به راهیان نور اعزام شدند ضمن اینکه ۲۵۰ بسیجی کارمند نیز در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) شرکت کردند در این میان ۹ نفر نیز با پای پیاده عازم مرقد مطهر امام راحل(ره) شدند.

رئیس سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه قدس گیلان ادامه داد: طی سال گذشته برای نخستین بار از کارمندان شاغل جانباز بالای ۵۰ درصد در همایشی تجلیل شد و ۵۵۰ دیدار نیز با خانواده‌های شهدا انجام شد.

سرهنگ رنجبر از آزادسازی ۶ زندانی جرائم غیرعمد به یاد شهیدان انصاری و نورانی خبر داد و بیان کرد: این زندانیان با کوشش و حمایت کارمندان بسیجی آزاد شدند و طی ماه جاری نیز پنج زندانی غیرعمد دیگر هم توسط بسیج کارمندان و با همکاری ستاد دیه آزاد می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به یادواره شهیدان انصاری و نورانی گفت: یادواره ۲۵۷ شهید کارمند گیلان و یادواره شهیدان انصاری و نورانی پنجشنبه هفته جاری در تالار مرکزی رشت برگزار خواهد شد و پیش از برگزاری این مراسم نیز محل شهادت این دو شهید گرانقدر در خیابان لاکانی رشت گلباران خواهد شد.

پانزدهم تیر ماه سال ۱۳۶۰ علی انصاری استاندار وقت گیلان به همراه علیرضا نورانی معاون عمرانی استانداری به دست منافقان کوردل در خیابان لاکانی رشت به شهادت رسیدند.