۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85161827
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

دشمنان، مسئولان خدمتگزار را بر نمی تابند

رشت _ ایرنا _ استاندار گیلان گفت: دشمنان ما از ابتدای انقلاب مسئولان خدمتگزار را برنتابیده و برخی از آنان را به شهادت رساندند چون تاب دیدن این بزرگواران را نداشته و ندارند.

به گزارش ایرنا, اسدالله عباسی روز پنجشنبه در مراسم پاسداشت ۲۵۷ شهید کارمند گیلان و شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی اظهار کرد: دشمنان این نظام از ابتدای انقلاب، جنگ های داخلی و سپس جنگ تحمیلی را به راه انداختند که در آن گروهک‌های مختلف و قدرت های بزرگ از صدام حمایت کردند، به جان مردم افتادند و کسانی را که خدمت صادقانه می‌کردند را نشانه گرفته و این افراد را به شهادت رساندند.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: همان افراد هم اینک نیز شعارهای گوناگون و رنگارنگ سر می‌دهند و جنگ ترکیبی را بر علیه ملت ایران آغاز کردند؛ اما بطور حتم دشمنان ما در باتلاقی که ایجاد کردند فرو رفته و نابود می‌شوند.

استاندار گیلان به شهیدان انصاری و نورانی اشاره و بیان کرد: این شهدای گرانقدر جهادی، انقلابی و مردمی بودند و این روحیه خود را از امام راحل(ره) آموخته بودند؛ بطوریکه شهید انصاری احساس تکلیف کرد و به گیلان آمد، مسئولیت سنگینی را برعهده گرفت و ثابت کرد که یک فرد انقلابی، جهادی و مردمی است و در نهایت نیز به درجه رفیع شهادت نائل شد.

عباسی خاطرنشان کرد: امروز شهدا راه را برای ما روشن نگه داشته و راه خدمتگزاری صادقانه را به ما نشان دادند؛ما مسئولان نیز امانتدار آنان هستیم و باید با الگو از این اسطوره ها در راه پیشبرد اهداف والای نظام گام برداریم.

استاندار گیلان ادامه داد: مردمی بودن، عملکردی جهادی و ولایتمدار بودن از مهمترین ویژگی‌های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بوده است و دشمن با آگاهی به این ویژگی ها سعی در نابودی ایران و نظام اسلامی دارد.

عباسی تصریح کرد: منافقین که اکنون توسط کشور آلبانی و کشورهای اروپایی به بیرون رانده شدند با شناسایی چهره‌های تاثیرگذار انقلاب در اوایل دهه ۶۰ بسیاری از این افراد را ناجوانمردانه ترور کردند تا مانع از توسعه کشور شوند.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه مدیران به ویژگی‌های مدیران دهه نخست انقلاب اسلامی، بیان کرد: تمامی کارگزاران انقلاب اسلامی باید مدیران اوایل انقلاب همچون شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی، انصاری و نورانی را سرلوحه  کردار خویش قرار داده و به طور جهادی برای حل مشکلات کشور تلاش کنند.
مراسم گرامیداشت ۲۵۷ شهید کارمند گیلان و شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی با حضور آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان، برخی از نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی و جمعی از خانواده های معزز شهدا برگزار شد.

علی انصاری استاندار وقت گیلان به همراه علیرضا نورانی معاون عمرانی استاندار گیلان پانزدهم تیر ماه سال ۱۳۶۰ به دست منافقان کوردل در خیابان لاکانی رشت به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha