تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

بهارستان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از اجرای طرح امنیت محله محور خبرداد و گفت: با اجرای این طرح ۳۴ نفر از مزاحمان نوامیس مردم، اراذل و اوباش دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد عسکری نیا روز چهارشنبه با اشاره به اجرای طرح ضربتی مقابله با اراذل و اوباش، اظهارداشت: طرح امنیت محله محور با رویکرد تامین آسایش و آرامش عمومی در محله های جرم خیز بهارستان با هماهنگی مرجع قضائی اجرا و اوباش مطرح که به صورت سازمان یافته به شرارت می پرداختند، شناسایی شدند.

وی ادامه داد: این طرح با مشارکت رده های مختلف انتظامی به اجرا در آمد ، ۳۴ نفر از مزاحمین نوامیس مردم واراذل و اوباش در این طرح دستگیر و تعداد ۳۴ عدد سلاح سرد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به اینکه متهمان جرائمی از قبیل شرارت، تخریب اموال عمومی، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر، شرکت در نزاع های دسته جمعی را در پرونده کیفری خود دارند؛ تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

عسکری نیا در پایان با بیان اینکه پلیس اجازه هیچ گونه قدرت نمایی به اراذل و اوباش را نخواهد داد، خاطرنشان کرد: با مجرمان، اراذل و اوباش و افرادی که بخواهند در جامعه نظم و امنیت عمومی را مختل کنند برابر قانون به شدت برخورد می شود.

بهارستان شهرستانی در جنوب غرب استان تهران است که از سال ۱۳۸۹ با ترکیب بخش‌های گلستان و بوستان (نسیم شهر) از شهرستان رباط کریم مستقل شد.

شهرستان بهارستان با بیش از ۷۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.