از توقیف محموله اسباب‌بازی قاچاق تا دستگیری اراذل و اوباش در غرب استان تهران

شهریار - ایرنا - فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: ۲ هزار و ۳۶۷ عدد انواع اسباب بازی قاچاق کشف و توقیف شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار کیوان ظهیری افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز طی گشت زنی در مسیر آلارد - فرارت، یک دستگاه خودرو ایسوزو را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

وی اعلام کرد: ماموران پلیس در بازرسی از این وسلیه نقلیه توقیفی، ۲ هزار و ۳۶۷ عدد انواع اسباب بازی قاچاق از قبیل هلی شات، که فاقد مدارک گمرکی بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۱.۵ میلیارد تومان برآورد کرده اند، اظهار داشت: در این رابطه سه نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری ۶۷ نفر اراذل و اوباش در بهارستان 

سرهنگ حسین علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان، با اشاره به اجرای طرح ضربتی مقابله با اراذل و اوباش در سطح شهرستان، گفت: طرح امنیت محله محور با رویکرد تامین آسایش و آرامش عمومی در محله های جرم خیز بهارستان با هماهنگی مرجع قضائی اجرا و اوباش مطرح که به صورت سازمان یافته به شرارت می پرداختند، شناسایی شدند.

وی ادامه داد: این طرح با مشارکت رده های مختلف انتظامی به اجرا در آمد، ۶۷ نفر از اراذل و اوباش معروف شهرستان در این طرح دستگیر  و تعداد ۴۴ قبضه سلاح سرد و مقدار ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر در این زمینه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به اینکه متهمان جرائمی از قبیل شرارت، تخریب اموال عمومی، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر و شرکت در نزاع های دسته جمعی را در پرونده کیفری خود دارند؛ بیان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

علیزاده در پایان با بیان اینکه پلیس اجازه هیچ گونه قدرت نمایی به اراذل و اوباش را نخواهد داد خاطرنشان کرد: با مجرمان، اراذل و اوباش و افرادی که بخواهند در جامعه نظم و امنیت عمومی را مختل کنند برابر قانون به شدت برخورد می شود.

کشف بیش از ۱۷ کیلوگرم مواد مخدر در شهر پرند 
سرهنگ علی زنگنه فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران انتظامی شهرستان از فعالیت یک نفر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود : ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند این متهم مقدار قابل توجهی از انواع مواد مخدر را تهیه و توزیع می کند.

زنگنه با اشاره به اینکه عملیات دستگیری این متهم آغاز و تیم ویژه ای با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه متهم اعزام شد؛ خاطر نشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان موفق شدند در بررسی از مخفیگاه این متهم ۱۷ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به خانواده ها توصیه کرد: در فرزندان خود این باور را ایجاد کنیم که برای شاد زیستن نیازی به مصرف مواد مخدر نیست و شادی کاذب مصرف مواد مخدر، به سرعت جای خود را به غم و اندوه خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha