۱۷ نفر از اراذل و اوباش پاکدشت دستگیر شدند

تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ۱۷ نفر از اراذل و اوباش این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ رضا علی‌بخشی با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با اراذل و اوباش در مناطق مختلف شهرستان  پاکدشت  اجرا و طی آن با مخلان نظم و آسایش عمومی برخورد شد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ۱۷ نفر از اراذل و اوباش پاکدشت که با ایجاد درگیری خیابانی، رعب و وحشت و مزاحمت برای نوامیس مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده بودند دستگیر شدند.

علی‌بخشی گفت: از این اراذل، چندین قبضه سلاح سرد و پنج قبضه سلاح گرم کشف و متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل و شش نفر این افراد با دستور قضایی روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامی پاکدشت تاکید کرد: کسانی که در سطح شهر اقدام به مزاحمت برای نوامیس، کسبه، مشتریان و شهروندان می‌کنند و با درگیری و عربده‌کشی قصد ایجاد رعب و وحشت دارند آگاه باشند که نیروهای انتظامی در کنار دستگاه قضایی با آنان برخورد قاطعانه کرده خواهد کرد.

۶ نفر از اراذل و اوباش پیشوا دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا نیز از دستگیری شش نفر از اراذل و اوباش این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مسعود فیروزی اظهار داشت: به دنبال تماس شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر این که اراذل و اوباش قصد درگیری و نزاع با  عده ای از شهروندان  دارند، دستگیری این افراد در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی با شناسایی متهمان و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه موفق شدند شش نفر از اوباش سابقه‌دار را دستگیر و به منظور بررسی بیشتر به مقرر پلیس انتقال دهند.

فرامرزی گفت: در بازرسی از این افراد، تعدادی سلاح سرد و یک قبضه سلاح گرم کشف شد و با تکمیل پرونده، متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha