گرگان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: اگر چنانچه اختلاف، مشکل و موردی بین ارگان‌ها، نهادها و سازمان‌های مختلف به ویژه بخش خدمات در استان وجود داشته باشد، این موارد باید به صورت بین‌بخشی حل و برطرف شود.

به گزارش ایرنا سیدعلی مهاجر جمعه شب با حضور در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهر «قرق» واقع در ۱۵ کیلومتری شرق مرکز گلستان‌ اظهار کرد: کشیده شدن این موضوعات به فضای مجازی و درگیر کردن عموم مردم در این‌ موضوعات به امیدآفرینی در مردم آسیب خواهد زد.

وی با تاکید بر اینکه خدمت‌رسانی در این پایگاه با قوت ادامه دارد، بیان کرد: در این شرایط که دیوار و حصاری اطراف پایگاه وجود ندارد و ممکن است بر اموال بیت‌المال آسیب وارد شود، مصلحت در آن است که آمبولانس و خودروی نجات پایگاه در گرگان مستقر باشند و در صورت نیاز به خدمات، به محل حادثه اعزام شوند.

وی تصریح کرد: پیگیری‌های لازم برای گازرسانی به پایگاه‌ و همچنین حل مشکل حصار اطراف پایگاه باید توسط فرماندار و شهرداری «قرق» مرتفع شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در پی تخریب چند روز قبل دیوار پایگاه امداد و نجات «قرق» که زیر مجموعه جمعیت هلال احمر شهرستان گرگان است، از روند خدمت‌رسانی در این پایگاه بازدید کرد.