معاون استاندار گلستان: اختلاف بین دستگاه‌ها به صورت بین‌بخشی رفع شود

گرگان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: اگر چنانچه اختلاف، مشکل و موردی بین ارگان‌ها، نهادها و سازمان‌های مختلف به ویژه بخش خدمات در استان وجود داشته باشد، این موارد باید به صورت بین‌بخشی حل و برطرف شود.

به گزارش ایرنا سیدعلی مهاجر جمعه شب با حضور در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهر «قرق» واقع در ۱۵ کیلومتری شرق مرکز گلستان‌ اظهار کرد: کشیده شدن این موضوعات به فضای مجازی و درگیر کردن عموم مردم در این‌ موضوعات به امیدآفرینی در مردم آسیب خواهد زد.

وی با تاکید بر اینکه خدمت‌رسانی در این پایگاه با قوت ادامه دارد، بیان کرد: در این شرایط که دیوار و حصاری اطراف پایگاه وجود ندارد و ممکن است بر اموال بیت‌المال آسیب وارد شود، مصلحت در آن است که آمبولانس و خودروی نجات پایگاه در گرگان مستقر باشند و در صورت نیاز به خدمات، به محل حادثه اعزام شوند.

وی تصریح کرد: پیگیری‌های لازم برای گازرسانی به پایگاه‌ و همچنین حل مشکل حصار اطراف پایگاه باید توسط فرماندار و شهرداری «قرق» مرتفع شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در پی تخریب چند روز قبل دیوار پایگاه امداد و نجات «قرق» که زیر مجموعه جمعیت هلال احمر شهرستان گرگان است، از روند خدمت‌رسانی در این پایگاه بازدید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha