۲ حادثه ترافیکی در گلستان‌ ۹ نفر را راهی بیمارستان کرد

گرگان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان‌ از وقوع ۲ حادثه رانندگی در این استان و انتقال ۹ مصدوم به مراکز درمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم غریب‌آبادی یکشنبه شب در این زمینه اظهار کرد: در حادثه اول که مربوط به تصادفذیک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه خودروی سواری پراید در مسیر کلاله - گلیداغ محدوده روستای کنت‌پری رخ داد، پنج نفر راهی بیمارستان شدند.

وی بیان کرد: در این سانحه رانندگی که توسط نیروهای اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اطلاع داده شد، ۲ نفر از امدادگران از پایگاه چاتال کلاله به محل حادثه با یک دستگاه آمبولانس اعزام شدند.

وی تصریح کرد: مجموع سرنشینان این ۲ وسیله نقلیه ۶ نفر بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر گلستان‌ گفت: یکی از مصدومان که خاتم ۳۶ ساله بود به دلیل ترومای سر و پای راست توسژ امدادگران هلال احمر و چهار مصدوم دیگر توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

غریب‌آبادی در خصوص دومین حادثه خاطرنشان کرد: این حادثه مربوط به انحراف و برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند با کوه در مسیر توسکستان - شاهرود محدوده پیچ آبشار باقرآباد است که تعداد سرنشینان این خودرو ۶ نفر بودند.

وی ادامه داد: گزارش این حادثه نیز توسط نیروهای اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اطلاع و یک تیم ۲ نفره امدادگران پایگاه قرق با یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: همکاران ما ۲ مصدوم خانم ۳۵ و ۱۲ ساله را به دلیل ترومای پای چپ و نیز ترومای سر و گردن به بیمارستان پنج آذر گرگان منتقل کرده و ۲ مصدوم دیگر توسط عوامل اورژانس انتقال داده شدند.

استان گلستان از استان‌های پرحوادث ترافیکی است که در حدود ۵۵ درصد تصادفات موتورسیکلت و عابر پیاده نقش دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha