یزد- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد گفت: روحانیون و طلاب در کنار سایر نخبگان و کارشناسان فرهنگی از فرصت ماه محرم حسینی برای تبیین ثمرات نظام و انقلاب اسلامی به مردم استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علیرضا نجیمی روز یکشنبه در نشست تخصصی طلاب و روحانیون شهرستان مروست یزد افزود: باید برکات انقلاب در حوزه‌های مختلف به صورت دقیق برای مردم و جوانان بازگو شود.

وی با قدردانی از اقدامات خوب آحاد مردم و مسئولان به خصوص فعالیت نوجوانان و جوانان د دهه امامت و کرامت ادامه داد: باید از فرصت محرم برای تبلیغ معارف اسلامی در بین اقشار مختلف جامعه استفاده کرد.

این مسئول بیان کرد: محرم و عاشورای حضرت امام حسین (ع) دارای درس ها و عبرت های فراوانی است که باید در محرم توسط روحانیون و اساتید حوزه و دانشگاه برای مردم ابعاد آن تبیین شود.

نجیمی به اهمیت برگزاری مناسب برنامه های ماه محرم حسینی با حضور پرشور مردم و جوانان اشاره کرد و گفت: باید برنامه ها درست و بر اساس آموزه های دینی و درس آموز باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد بیان کرد: برای خنثی کردن توطئه های فرهنگی و رسانه ای دشمنان باید از معارف دین و تقویت بنیان های معنوی استفاده کرد.

نجیمی گفت: دشمنان در فضای مجازی هویت نسل جوان و ارزش های دینی و انقلابی را نشانه گرفته اند و باید همه همراه با بصیرت اهداف استکبار را خنثی کنیم.

در این نشست تعدادی از روحانیون و طلاب به بیان دغدغه های فرهنگی و اجتماعی خود در خصوص امور فرهنگی پرداختند که بررسی شد.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری مروست در ۱۸۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.