فضای مجازی ظرفیتی مناسب برای تبیین شخصیت امام راحل است

یزد- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: اگر از فضای مجازی استفاده درست شود، ظرفیت مناسبی برای تبیین سیره و ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) است .

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی روز دوشنبه در جمع روحانیون مهریز با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران افزود: تبیین افکار معمار کبیر انقلاب اسلامی در فضای مجازی توسط مبلغان دینی و مدرسان حوزه و دانشگاه در شرایط کرونایی رسالت خطیری است که نباید نسبت به آن بی‌تفاوت بود.

وی اظهار کرد: با گذشت سال‌ها از رحلت امام عظیم‌الشان(ره) هنوز وصیت‌نامه الهی‌سیاسی ایشان برای مردم و جوانان  تبیین نشده که در این زمینه نیاز به فعالیت بیشتری است .

نجیمی با تاکید بر حضور فعال روحانیون و طلاب در عرصه‌های فرهنگی و دینی یادآور شد: باید با شناخت توطئه‌های دشمنان در ابعاد مختلف آمادگی مقابله را داشت و نسبت به خنثی‌کردن اهداف استکبار نقش‌آفرین بود.

همچنین تعدادی از طلاب و روحانیون منطقه در این دیدار به اهمیت انجام امور فرهنگی و دینی با همکاری مردم و تشکل‌ها در راستای اهداف نظام و انقلاب اسلامی و جذب جوانان تاکید کردند.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شهدای یوم‌الله ۱۵ خرداد با رعایت نکات بهداشتی در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

سعید زارع شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این آیین روز سه‌شنبه ۱۳ خردادماه از ساعت ۲۰ در جوار امامزاده سیدمحمد جعغر (ع) در شهر یزد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مراسم معنوی حجت‌الاسلام فرشاد از  مدرسان حوزه و دانشگاه سخنرانی می‌کند و مشابه این آیین در تمام شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

به گفته زارع، برگزاری فعالیت‌های فرهنگی هنری در خصوص امام و شخصیت ایشان و مسابقه‌ای از وصیت‌نامه الهی سیاسی بنیانگذار جمهوری اسلامی پیش‌بینی شده است.

مهریز ۳۰۰ مسجد و ۱۰۰ روحانی دارد و مرکز این شهرستان در ۳۰ کیلومتری یزد قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha