ساری - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت که دولت مردمی سیزدهم نسخه بومی پیشرفت و توسعه را در این استان عملیاتی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح‌الله سلگی روز سه شنبه در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در ساری با اشاره به تلاش‌های دولت سیزدهم در عرصه های عزت آفرین ملی بویژه پیشرفت های سیاسی و اقتصادی، افزود: دولت سیزدهم بدون کمترین اعتنا به فشار های مظهر استکبار و کشورهای غربی، نسخه بومی پیشرفت را در کشور و از جمله در مازندران عملیاتی کرده است.

وی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در عرصه مردمی سازی فرآیندهای حکمرانی، مشارکت مردم در پیشبرد سیاست های دولت را اصل محوری دانست و افزود:‌ افزایش مشارکت مردم مازندران در پیشبرد برنامه‌های دولت نمود عینی یافته و تقویت سیاست های فرهنگی و اجتماعی با رویکرد مردمی، اساس برنامه های مدیریت ارشد اجرایی این استان است.

سلگی با بیان اینکه در دولت سیزدهم، مردم در متن برنامه ها و فعالیت‌های کشور قرار دارند، خاطرنشان کرد: حرکت کشورمان در مسیر رشد و بالندگی بی وقفه و بدون کمترین اختلال تداوم دارد.
معاون استاندار مازندران بر لزوم ضرورت توجه به هم افزایی و انسجام ملی برای تقویت مولفه های اقتدار و بالندگی کشور، گفت: باید با تکیه بر خرده فرهنگ های بومی و مقابله با مظاهر فرهنگی وارداتی از هرگونه انفعال و واگرایی در کشور جلوگیری کنیم.

وی، ایران را سرزمین اتحاد و یکپارچگی اقوام دانست و افزود: در پرتو اراده های پرشور مردم، سرمایه‌گذاری گسترده و میلیاردی کانون های ضد دینی برای ترویج ناهنجاری و التهاب آفرینی در کشورمان با شکست مواجه شده است.
سلگی با اشاره به تلاش های ادامه دار دشمنان برای مسموم کردن فضای مجازی و تشویش اذهان عمومی، اظهار کرد: صیانت از فضای مجازی از طریق روشنگری و تبیین حقایق راهکار جدی در مقابله با تبلیغات مسموم جریان آلوده و وابسته است.
وی جدیت و اهتمام همه جانبه برای مقابله با دو قطبی سازی در جامعه را وظیفه اساسی نیروهای تاثیرگذار سیاسی و فرهنگی عنوان کرد و گفت: دشمن در صدد است تا با دو قطبی سازی و شکاف بین مردم، امنیت ملی ما را خدشه دار کند.
معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استاندار مازندران، نگاه دولت به نیازهای فرهنگی مردم بویژه جوانان را واقع بینی و مبتنی بر انگاره های ارزشگرایانه توصیف کرد و افزود: بسترسازی برای ایجاد نشاط اجتماعی و تحول فرهنگی رویکرد اساسی دولت سیزدهم است.
سلگی گفت: دولت سیزدهم با تعامل گسترده با مردم حکمرانی نوین سیاسی اجتماعی را به نمایش گذاشته است.