ارومیه - ایرنا - فرماندار اشنویه گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و تعامل ادارات، ۸۲ درصد مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان تحقق یافته است.

به گزارش ایرنا، سیدعلی ترابی روز چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای اداری افزود: در مجموع ۷۹ مصوبه شامل ۶۷ مصوبه عمرانی و ۱۲ مصوبه اقتصادی برای شتاب بخشیدن به روند توسعه، پیشرفت و آبادانی شهرستان اشنویه در این سفر به تصویب رسیده بود.

وی اضافه کرد: در قالب این مصوبات، ۹۸ پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف شهرستان اشنویه در حال اجراست.

فرماندار اشنویه ادامه داد: تعامل و همکاری ادارات جهت تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های بالادستی اساسی است با توجه به ایام محرم و میزبانی از زائران تمهیدات لازم اندیشیده شده و فضاسازی لازم نیز در شهرستان صورت گرفته است.

ترابی اظهار کرد: در موضوع تنظیم بازار، بازرسی از اصناف شهرستان به صورت مداوم در حال اجراست و ۴۶ فروشگاه در اشنویه نیز به طرح کالابرگ متصل شده‌اند.

وی یادآور شد: طرح‌های عمرانی نیمه تمام در این شهرستان نیز از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردارند و در هفته دولت شاهد اتمام طرح‌های نیمه تمام و افتتاح پروژه‌های شاخص خواهیم بود.

فرماندار اشنویه تاکید کرد: طرح توسعه پایدار روستایی در ۷۴ روستای اشنویه با هدف احصای مشکلات و توسعه پایدار با حضور مسوولان ادارات هر هفته اجرا می‌شود.

در این جلسه رییس مرکز تبلیغات اسلامی و معاون هماهنگ کننده سپاه اشنویه نیز در خصوص ایام محرم، فضاسازی، حضور کاروان راهیان نور در شهرستان گزارشی ارائه کردند.

اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع است.