فرماندار اشنویه: مدیران ادارات پیگیر مصوبات سفر استاندار باشند

مهاباد - ایرنا - فرماندار اشنویه با بیان اینکه در سیزدهمین سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان، ۷۹ مصوبه به تصویب رسید گفت: مدیران ادارات به صورت جدی پیگیر اجرا شدن این مصوبات باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا سید علی ترابی روز پنجشنبه در چهارمین جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: در سفر استاندار، ۷۹ مصوبه شامل ۶۷ مصوبه عمرانی و ۱۲ مصوبه اقتصادی برای شتاب بخشیدن به روند توسعه، پیشرفت و آبادانی اشنویه به تصویب رسید.  

وی افزود: مدیران موظف هستند پیگیر اجرایی شدن این مصوبات باشند و هیچ گونه کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.

فرماندار اشنویه بیان کرد: کار و اقدام جهادی در راستای توسعه شهرستان ضروری و مورد تاکید است و باید پیگیر مطالبات و مشکلات شهرستان باشیم.

ترابی گفت: اعتبارات مناسب جهت اتمام بیمارستان جدید، خرید دستگاه سی تی اسکن، اتمام پروژه نیمه تمام سدچپراباد و فاضلاب شهرستان مصوب و اختصاص یافته و امیدواریم به زودی شاهد اتمام این طرح های نیمه تمام باشیم.

وی با بیان اینکه این شهرستان دارای ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه های کشاورزی و گردشگری است ادامه داد: ۲۰ واحد بوم گردی در این شهرستان مصوب شده و پتانسیل این شهرستان در خصوص واحد شیلات و گلخانه نیز معرفی و مورد تاکید است.

وی ادامه داد: فلسفه وجودی ادارات، خدمت به مردم است و اگر در روند خدمت رسانی کوتاهی شود قابل بخشش نیست.

فرماندار اشنویه: مدیران ادارات پیگیر مصوبات سفر استاندار باشند

به گزارش ایرنا، در این جلسه معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران اشنویه نیز در خصوص اعزام کاروان راهیان نور و اجرای پیاده روی خانوادگی در ماه جاری و اقدامات سپاه گزارشی ارایه کرد.

اشنویه با ۷۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است؛ این شهرستان پنجشنبه هفته گذشته میزبان محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha