نوشهر- ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی مازندران گفت: نیروی انتظامی با برهم زنندگان امنیت در این استان گردشگرپذیر مقتدرانه برخورد می‌کند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی در آیین جشن پایان دوره آموزشی سربازی، تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اعطای سردوشی به چند تن از نیروهای مرکز آموزشی شهید ادیبی بخش مرزن آباد چالوس افزود: امنیت خط قرمز پلیس بوده و این نیرو با برهم زنندگان امنیت در مازندران مقتدرانه برخورد می‌کند.

وی اظهارداشت: در کنار خدمت به اهالی استان، خط قرمز نیروی انتظامی امنیت است و با ناامن کنندکان برخورد می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران تصریح کرد : با رویکردی که مجموعه فراجا دارد برای خدمتگزاری به مردم عزیز و شریف در عرصه‌های مختلف انتظامی، امنیتی و ترافیکی با تمام توان در خدمت مردم هستیم.


سردار مفخمی شهرستان ادامه داد : توصیه‌ای به مردم شریف مازندران دارم که همانطوری که از قبل همراهی و همکاری داشتند و از فرزندان خود در مجموعه انتظامی حمایت می‌کردند، همچنان این همراهی‌ها و حمایت‌ها را داشته باشند و موضوعاتی را که احساس می‌کنند ضرورت دارد در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اطلاع رسانی کنند تا بتوانیم امنیت و آرامش را مردم استان هدیه کنیم.

وی به مسافران استان مازندران توصیه کرد موضوعات مختلف از جمله مباحث مربوط به با ارزش‌های اسلامی را رعایت کنند تا حرمت ماه محرم حفظ شود.