اقتدار دفاعی ،امنیتی و دیپلماسی دولت سیزدهم ، امیدواری مردم را دو چندان کرد

ساری-ایرنا- نماینده ولی فقیه در مازندران به اقتدار دفاعی ، امنیتی و دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران  اشاره کرد و گفت: رونمایی از موشک های فراصوت ، سفر رییس جمهور به کشورهای حیاط خلوت آمریکا ، سفر و حضور مسوولان ارشد کشورهای همسایه به ایران ، وصول طلبکاری از بابت فروش گاز و نفت و پرداخت بدهی خارجی توسط دولت سیزدهم از اقدامات امیدوار کننده این دولت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در نماز جمعه این هفته ساری با بیان این که امیدواری مردم از اقدامات دولت مردمی آیت الله رییسی دوچندان شده است، افزود: این که ایران کشور بزرگ تولید کننده گندم ،برنج ،گوشت و صادر کننده محصولات کشاورزی به خصوص لبنیات از سوی فائو معرفی شود ، نشانه اقتدار نظام و دولت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین گفت: این که در مدت آغاز به کار دولت سیزدهم تا کنون چهار هزار مراکز تولیدی راکد و نیمه تعطیل فعال شوند، نشانه عزم دولت سیزدهم برای ایجاد رفاه عمومی و افزایش درآمد مردم و رونق اقتصادی کشور است .

آیت الله محمدی لائینی توسعه روابط دوستانه ایران با کشورهای عربی را از دیگر اقدامات امیدوارکننده دولت سیزدهم برشمرد و ادامه داد: این اقدامات اقتدار گونه نظام تا فروپاشی نظام سلطه وجود دارد.

امام جمعه ساری به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و خسارت و آسیب های مواد مخدر در استان اشاره کرد و افزود: طبق آمار مردم استان ۱۱۶ شهید در راه حوزه مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر تقدیم نظام کرده است.

وی اقدام طرح امنیت محله محور نیروی انتظامی مازندران را یک فعالیت اجتماعی مطلوب و ضروری توصیف کرد و ادامه داد: مردم باید در این طرح همکاری و کمک کنند ،چراکه در این طرح با شناسایی دقیق انواع عامل های آسیب های اجتماعی به موقع بازداشت و خنثی می شود.

امام جمعه ساری با اظهار این که آسیب های اجتماعی در استان به خصوص سرقت همچنان دغدغه جدی است ، بیان. است : پایش تصویری آسیب های اجتماعی در استان ضروری است ، البته با توجه به هزینه سنگینی خرید دوربین ،خیرین در این بخش مشارکت کنند.

آیت الله محمدی لائینی در بخش دیگری از خطبه نماز جمعه ساری ،میز خدمت دستگاه های اجرایی در مصلی نماز جمعه را اقدامی موثر در حل مشکلات مردم در روز تعطیل دانست و گفت: دستگاه قضایی باید دغدغه عدالت در دادرسی را به حداقل برسانند.

وی در بخش دیگری به دغدغه کشاورزان از قیمت پایین برنج و نارضایتی آنان اشاره کرد و گفت: دغدغه فروش محصول باقی مانده سال گذشته شالیکاران همچنان به صورت جدی وجود دارد.

وی ادامه اد: کشاورزان در حالی که مشغول کشت و کار شالیکاری و در آستانه برداشت هستند که در فروش محصول سال گذشته مشکل دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha