به گزارش دریافتی خبرنگار ایرنا، سید موید محسننژاد شنبه در این ارتباط اظهارکرد: تجربه نشان میدهد که بخش خصوصی میتواند در رایزنیها و مبادلات اقتصادی عملکرد بهتری داشته باشد.
وی افزود: با هدف برگزاری هرچه پربارتر نمایشگاه نسبت به دورههای پیشین، نشستهای هماهنگی با حضور پررنگ بخشهای خصوصی از هماکنون آغاز شده تا در پنج ماهه باقیمانده تا این نمایشگاه شرایطی مطلوبتر از گذشته فراهم شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: نمایشگاه بینالمللی گردشگری فرصتی مناسب برای معرفی داشتههای گردشگری استان و بازاری برای مبادلات بین بخشهای خصوصی این حوزه است.
محسن نژاد عنوان کرد: در نمایشگاه بینالمللی گردشگری شیراز از بخش خصوصی داخلی و خارجی فعال در این حوزه دعوت میشود و شرکتهای هواپیمایی و ایر لاینها، هتلها و سایر مرکز اقامتی و پذیرایی، فرصت حضور در این رویداد را دارند.
وی اضافه کرد: شرکتهای تجهیز هتل، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، مؤسسات آموزشی گردشگری، انجمنها، جوامع و تشکلهای حرفهای گردشگری و دیگر فعالان مرتبط با صنعت توریسم و صنایع دستی میتوانند در نمایشگاه بین المللی گردشگری شیراز شرکت کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: نمایشگاه بینالمللی گردشگری شیراز با ایجاد فضای مذاکره مستقیم برای فعالان این صنعت فرصت مناسبی برای معرفی فرصتهای سفرهای داخلی و خارجی و ایجاد یک بازار گردشگری است.
وی اضافه کرد: معرفی داشتههای گردشگری فارس، ایجاد شورونشاط اجتماعی و فرهنگسازی سفر از دیگر اهداف این رویداد بینالمللی به شمار میرود.
محسننژاد یادآور شد: نمایشگاه بین الملی گردشگری شیراز از نمایشگاههایی است که در فهرست نمایشگاههای بین اللملی به ثبت رسیده و تاکنون ۱۲ دوره آن با مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی فارس در شهر شیراز برگزارشده است.