قزوین- ایرنا- فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با اشاره به تاثیرگذاری عمیق رسانه‌ها در جامعه،گفت: امروز برد و نفوذ رسانه‌ها از برد موشک‌ها بیشتر بوده است و اگر اصحاب رسانه ما هدفمند و با برنامه در مسیر خود گام بردارند می‌توانند در خنثی کردن نقشه‌های دشمنان نقش آفرین باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار رستمعلی رفیعی آتانی روز یکشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین (ایرنا) به مناسبت روز خبرنگار ضمن تبریک این ایام افزود: ۱۷ مرداد بهانه‌ای برای عرض خدا قوت و خسته نباشید به اصحاب پرتلاش رسانه است، البته یک روز یا یک هفته برای پاسداشت از زحمات خبرنگارانی که به عنوان زبان صادق جامعه و پل ارتباطی بین مسوولان و جامعه هستند، بسیار کم است.

وی اظهار کرد: رسانه در هر میدانی که فعالیت می‌کند از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است به همین خاطر اشتباه در این کار جایز نیست چرا که قابل جبران هم نیست.

سردار رفیعی آتانی با بیان اینکه به خوبی با کار رسانه و خبرنگاران و دشواری های این راه آشنا هستیم،تصریح کرد: ارزش کار خبرنگاران را می دانیم و به آن واقف هستیم و امیدواریم این قشر در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی موفق عمل کنند.

به گفته این فرمانده نظامی، رسانه باید به گونه‌ای به اردوگاه ذهنی دشمن وارد شود که آن‌ها احساس خطر کنند چرا که دشمنان این آب و خاک امروز به دنبال ضربه‌زدن به رسانه‌های انقلابی هستند.

وی خاطر نشان کرد: امروز رسانه در حوزه جهاد تبیین بسیار اثرگذار است و ضرورت دارد به بهترین شکل ممکن به این امر خطیر پرداخته شود.

سردار رفیعی آتانی با بیان اینکه آمریکایی‌ها ۲ راهبرد را طراحی کردند که یکی از آنها ساخت دهکده جهانی برای رسیدن به اهداف خود بود که غلط کردند و نتوانستند کدخدا شوند و پس از این شکست حدود یکسال و نیم است که ایجاد دهکده‌ای رسانه‌ای را در مطرح کردند تا رسانه های دنیا را اداره کنند، البته برخی جاها موفق بودند و برخی از غلط‌ها را سرپوش گذاشتند، بنابراین امروز در یک جنگ تمام عیار رسانه ای قرار داریم که شما خبرنگاران سربازان و افسران آن در برابر دشمن هستید.

وی تاکید کرد: سپاه، نیروهای مسلح در میدان نبرد و قدرت نظامی دشمن را ناکام گذاشتند و امروز این انتظار می رود که رسانه های انقلابی ما در عرصه جنگ نرم و رسانه دشمن را مغلوب کنند.