جریان سازی رسانه‌ای از اهداف هفتمین جشنواره ابوذر قزوین است

قزوین - ایرنا - رییس سازمان بسیج رسانه استان از انتشار فراخوان هفتمین جشنواره ابوذر در قزوین خبر داد و گفت: جریان سازی رسانه‌ای از جمله اهداف این جشنواره است.

محمد کشاورز روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به موج مخرب جنگ نرم دشمنان،  تشکیل، تقویت و توسعه جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در این راستا حفظ و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی، ارتقای تولیدات ارزشی و حمایت از خبرنگاران و پدیدآورندگان آثار فاخر انقلابی از برنامه‌ های محوری سازمان بسیج رسانه محسوب می شود.

این مسوول افزود: تلاش کرده ایم با برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر در مسیر گفتمان سازی آرمان های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری و مطالبه گری از مسوولان در راستای خدمت صادقانه به ولی نعمتان اصلی انقلاب گام برداریم.

کشاورز با اشاره به اهداف این جشنواره، خاطرنشان کرد: توسعه، تعمیق و نهادینه سازی گفتمان انقلاب اسلامی، تولید محتوای مورد انتظار جشنواره توسط رسانه ها، تحول در محتوای رسانه ها با محوریت جشنواره، ایجاد فرصت نقش آفرینی برای بسیجیان رسانه ای دغدغه مند، شناسایی افراد رسانه ای دارای مهارت و توانمند برای تولید محتوای گسترده برای رسانه های سراسری، تربیت کادر خبری فنی استاندارد و بسیجی و حساس کردن مسئولان برای حل معضلات و آسیب های اجتماعی از دیگر اهداف این جشنواره است.

رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین درباره محورهای جشنواره، افزود: شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی،  بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط‌ آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری و سبک زندگی ایرانی و اسلامی از جمله محورهای این جشنواره است که خبرنگاران استان می توانند آثار خود را در قالب های گزارش خبری،تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی به جشنواره ارسال کنند.

وی همچنین گفت: متقاضیان شرکت در جشنواره تا ۱۵ دی ماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ و یا به آدرس دبیرخانه سازمان بسیج رسانه استان قزوین ارسال کنند.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha