اصفهان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان به مناسبت "روز خبرنگار" از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) این استان، بازدید و با خبرنگاران آن گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد محمدی روز سه‌شنبه در جریان این دیدار گفت: رسانه‌ها نقش اساسی در امیدآفرینی به آحاد جامعه دارند و انعکاس موفقیت‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات در تمام حوزه‌ها بویژه ورزش در این راستا از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: نشاط و شادابی اجتماعی از دیگر مقوله‌های مورد اهمیت در کشور و استان محسوب می‌شود لذا نیاز است تا اصحاب رسانه به این مهم توجه جدی داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان خاطرنشان کرد: بر مبنای همین شاخص‌های مورد نظر، اصحاب رسانه وظیفه حساس و سنگینی بر عهده دارند و فعالیت آنها بر نحوه نگرش شهروندان و افکار عمومی اثربخش است.

جواد بختیاری مشاور مدیرکل و علی اعتباریان مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان نیز در این بازدید حضور داشتند.

حدود ۳۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته و حدود یک هزار و ۹۰۰ باشگاه ورزشی بخش خصوصی در ۲ بخش بانوان و مردان در استان اصفهان مشغول فعالیت هستند.

به گزارش ایرنا، پس از شهادت محمود صارمی مسوول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف در سال ۱۳۷۷ و در جریان کشتار دیپلمات های ایرانی در مزار شریف کشور افغانستان بدست ترورریست‌ها ، شورای فرهنگ عمومی کشور در نخستین سالگرد این رخداد، ۱۷ مرداد را بعنوان "روز خبرنگار" نامگذاری کرد.