سه هزار و ۵۰۰ برنامه ورزشی و فرهنگی در اصفهان اجرا می‌شود
عکس تزئینی است

اصفهان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان از برگزاری سه هزار و ۵۰۰ برنامه ورزشی و فرهنگی همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش در این استان خبر داد.

جواد محمدی روز چهارشنبه در حاشیه همایش ورزش صبحگاهی مدیران اجرایی استان اصفهان به ایرنا اصفهان گفت: به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته تربیت بدنی و ورزش در همه شهرستان های استان دست کم یک برنامه کوه گشت و پیاده روی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین به این مناسبت، زنگ تمام زورخانه های استان شب سه شنبه به‌صدا درآمد و زنگ ورزش نیز در تمام مدارس استان ساعت صبح شنبه نواخته خواهد شد.

محمدی یادآور شد: برای نخستین بار در کشور نمایشگاه ورزش و جوانان از امروز عصر به مدت سه روز در سالن بزرگ گلستان شهدای اصفهان برگزار می شود .

وی اظهارداشت: امروز همایش ورزش صبحگاهی مدیران اجرایی استان در استانداری اصفهان با حضور تعداد زیادی از مدیران ارشد استان برگزار شد و همایش کوه‌گشت روز جمعه در کوه صفه برگزار خواهد شد و از عموم هم استانی ها دعوت می شود در این برنامه حضور یابند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: پنجشنبه هفته جاری نیز همایش ورزش صبحگاهی در میدان امام(ره) اصفهان تحت عنوان سحرخیزان و با حضور تمامی ورزشکاران ورزش‌های همگانی تمامی ایستگاه های شهر اصفهان برگزار خواهد شد و پیش بینی می شود هزاران ورزشکار اصفهانی در آن حضور یابند.

وی در خصوص پاداش مدال آوران استان اصفهان در بازی های آسیایی هانگژو به خبرنگار ایرنا گفت: مراسم ویژه‌ای برای تجلیل از قهرمانان بازی های آسیایی و پارا آسیایی خواهیم داشت و پاداش مدال آوران این بازی‌ها پس از اتمام بازی‌های پاراآسیایی بر اساس پروتکل از قبل مشخص شده، پرداخت می شود.

وی یادآور شد: استان اصفهان بعد از استان تهران بیشتر ورزشکار و بیشترین مدال‌آور در بازی های آسیایی هانگژو را داشت و اگر در برخی استان ها پاداش اعطایی به ورزشکاران مدال آور بیشتر از استان اصفهان است دلیل آن کم بودن تعداد مدال آوران آن استان‌هاست ولی در پی افزایش مبلغ پاداش مدال آوران به‌ویژه برای مدال آوران بازی های پاراآسیایی هستیم .

به گزارش ایرنا، ۲۶ مهر تا ۲ آبان‌ هفته تربیت‌بدنی نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha