کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی از شناسایی یک انبار دپوی قرص قاچاق دراین استان خبرداد و گفت: در بازرسی از این کارگاه بیش از ۲۷۴ هزار عدد قرص غیرمجاز کشف شد.

به گزارش روز چهارشنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز، سردار "حمید هداوند" اظهار کرد : در پی اقدامات گسترده اطلاعاتی ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز، یک منبع توزیع گسترده قرص‌های غیرمجاز در محله خرمدشت کرج شناسایی شد.
وی افزود: با تلاش ماموران، سر شبکه این باند توزیع قرص های غیرمجاز که یک زن میانسال بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.
وی اظهار کرد: پس از شناسایی انبار دپو قرص‌های غیرمجاز، ماموران با هماهنگی قضائی به آنجا اعزام و در بازرسی از آن بیش از ۲۷۴ هزار عدد انواع قرص غیرمجاز و و قاچاق کشف کردند.
هداوند گفت: متهم پس ازتشکیل پرونده به همراه قرص‌های مکشوفه به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارقان منزل با ۲۰ فقره سرقت درکرج


جانشین فرمانده انتظامی البرز از دستگیری سه سارق حرفه‌ای منزل که اقدام به ۲۰ فقره سرقت از منازل برخی مناطق کرج کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ "محمد نادربیگی" گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در مناطق جهانشهر، رجایی شهر و باغستان کرج با شیوه و شگرد یکسان از سوی سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶، رسیدگی به پرونده به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان محول شد.
وی اضافه کرد: با تحقیقات میدانی کارآگاهان مشخص شد که متهمان در یک گروه سه نفره با استفاده از یک خودرو پژو ۲۰۶ پلاک مخدوش در ساعات پایانی شب منازل خالی از سکنه را شناسایی با روش‌های بالکن روی و تخریب توپی درب خانه‌ها اقدام به سرقت اقلام با ارزش شهروندان می‌کنند.
جانشین فرمانده انتظامی البرز افزود: در ادامه با تجزیه و تحلیل حرکات متهمان، با گشت زنی محسوس و نامحسوس در مناطق وقوع سرقت در نهایت یکی از متهمان در هنگام سرقت شناسایی و دستگیر شد.
وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات ابتدایی منکر انجام هرگونه سرقت بود، خاطرنشان کرد: این شخص به محض دیدن مستندات غیر قابل انکار کارآگاهان لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب ۲۰ فقره سرقت منزل در مناطقی از کرج با همدستی ۲ نفر دیگر از سارقان سابقه‌دار اعتراف کرد.
نادربیگی گفت: در تحقیقات تکمیلی برای دستگیری همدستان متهم مشخص شد که این افراد به جرم سرقت توسط پلیس آگاهی فرماندهی تهران بزرگ دستگیر شده‌اند.
وی یادآور شد: همه مالباختگان این پرونده‌ها شناسایی و به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری فیشینگ کار در کرج


رییس پلیس فتا البرز از دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی که از طریق فیشینگ اقدام به هشت فقره کلاهبرداری کرده بود، در شهرستان کرج خبر داد.

سرهنگ "رسول جلیلیان" گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری اینترنتی به پلیس فتای استان مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب یکی از شهروندان، بررسی تخصصی ماموران پلیس فتا در این خصوص آغاز شد.
وی اضافه کرد: پس از بررسی‌های تخصصی صورت گرفته مشخص شد که مالباخته از طریق پیام رسان واتساپ وارد یک لینک آلوده مربوط به ثبت نام سهام عدالت شده و بدافزاری بر روی گوشی تلفن همراه وی نصب و اطلاعات بانکی این شخص افشا شده است.
وی افزود: بلافاصله اقدامات فنی و پلیسی در خصوص شناسایی متهم پرونده آغاز و در یک مدت زمان کوتاه مخفیگاه کلاهبردار اینترنتی در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی این شخص دستگیر شد.
جلیلیان بیان کرد: تاکنون هشت نفر از مالباختگان این پرونده در سراسر کشور شناسایی و تلاش برای کشف کلاهبرداری های اینترنتی احتمالی ادامه دارد.
وی گفت: ارزش کلاهبرداری‌های صورت گرفته توسط متهم ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.