۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85218110
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف بیش از ۱۳ میلیون نخ سیگار قاچاق در فردیس

۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲
کد خبر: 85218110
کشف بیش از ۱۳ میلیون نخ سیگار قاچاق در فردیس

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از کشف ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان خبرداد .

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حمید هداوند" روز شنبه گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از نگهداری و عرضه گسترده سیگار قاچاق از سوی متصدی یک واحد عرضه لوازم دخانی مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: پس از شناسایی محل نگهداری سیگارهای قاچاق، ماموران به همراه عوامل اداره صمت به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا بیش از ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۷۵ میلیاردریال کشف کردند.
هداوند بیان کرد : در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

کشف ۳۷ تن برنج قاچاق در کرج

کشف بیش از ۱۳ میلیون نخ سیگار قاچاق در فردیس


جانشین فرمانده انتظامی البرز از شناسایی یک انبار دارای ۳۷ تن برنج قاچاق در شهرستان کرج در این استان خبر داد.
سرهنگ "محمد نادربیگی" گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، یک انبار نگهداری برنج قاچاق در بلوار کامیونداران شهر کرج شناسایی شد.
وی افزود: پس از هماهنگی قضائی، ماموران برای بررسی موضوع به انبار مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از آنجا ۳۷ تن برنج قاچاق کشف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این خصوص، گفت: کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه را حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

دستگیری موبایل قاپ با ۲۰ فقره سرقت در کرج

کشف بیش از ۱۳ میلیون نخ سیگار قاچاق در فردیس


رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری یک سارق موبایل قاپ با ۲۰ فقره سرقت در در برخی مناطق شهرستان کرج دراین استان خبر داد.

سرهنگ "حکمت اله شجاعی" گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تلفن همراه با شیوه موبایل قاپی در خیابان‌های مرکزی شهر کرج، رسیدگی به موضوع به صورت مشترک در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان کرج و پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران حکایت از این داشت که سارق به صورت انفرادی شهروندانی که مکالمه‌های طولانی مدت با تلفن همراه در معابر می‌کردند، شناسایی می کرد و در یک فرصت کوتاه گوشی تلفن همراه آنها را می قاپید و متواری می شد.

شجاعی اضافه کرد: با انجام تحقیقات میدانی و تجمیع اطلاعات به دست آمده، ماموران با گشت زنی‌های هدفمند در مناطق وقوع سرقت در نهایت موفق به دستگیری یک نفر در این زمینه شدند.
شجاعی بیان کرد: پس از انتقال متهم به پایگاه یکم پلیس آگاهی، به ۲۰ فقره سرقت تلفن همراه با شیوه موبایل قاپی اعتراف کرد.
وی با بیان اینکه همه مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند، گفت: با تکمیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha