کاشان- ایرنا- فرماندار ویژه کاشان گفت: دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات و ایجاد ناامیدی در جامعه برنامه دارد.

به گزارش ایرنا، محمد شریف زارعی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان افزود: انتخابات امسال حساسیت ویژه ای دارد، دشمن بر عدم حضور حداکثری و ایجاد ناامیدی در بین مردم و جامعه تمرکز کرده و بر طبل ناامیدی می کوبد.

وی اظهار کرد: دشمن قصد دارد با ناامیدکردن جامعه از حضور پرشور مردم پای صندوق های رای جلوگیری کند اما به لطف خدا و عنایات امام عصر(عج) یک بار دیگر توطئه دشمن خنثی خواهد شد.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: در هر اداره میز انتخابات ایجاد شود هر ۲ هفته هم جلساتی برای نحوه ارائه خدمات با کیفیت بیشتر و بهتر به مردم برگزار کنند.

زارعی گفت: در ماده ۱۱ قانون انتخابات تغییراتی را شاهد هستیم، از همه دستگاه ها تقاضا داریم همه امکانات خود را در اختیار دستگاه هایی که هم مدیریت اجرایی و هم نظارت بر انتخابات را بر عهده دارند، قرار دهند.

وی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی خدمات ارائه شده را به خوبی تببین کنند و باتوجه به در پیش بودن هفته دولت باید اقدامات بزرگ انجام شده توسط دولت سیزدهم را به خوبی اطلاع رسانی کنند.

وی اظهار کرد: هر دستگاه در حوزه کاری خود خدمات انجام شده در ۲ سال دولت سیزدهم را بیان کند و مدیران در بین مردم حضور یابند و پاسخگوی مشکلات مردم باشند.

در این مراسم مجید نادعلی به عنوان بخشدار جدید برزک معرفی و از خدمات سعید قندی در دوران تصدی این مسوولیت تجلیل شد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.