۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۱۹
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85197904
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات برنامه دارد

کاشان- ایرنا- فرماندار ویژه کاشان گفت: دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات و ایجاد ناامیدی در جامعه برنامه دارد.

به گزارش ایرنا، محمد شریف زارعی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان افزود: انتخابات امسال حساسیت ویژه ای دارد، دشمن بر عدم حضور حداکثری و ایجاد ناامیدی در بین مردم و جامعه تمرکز کرده و بر طبل ناامیدی می کوبد.

وی اظهار کرد: دشمن قصد دارد با ناامیدکردن جامعه از حضور پرشور مردم پای صندوق های رای جلوگیری کند اما به لطف خدا و عنایات امام عصر(عج) یک بار دیگر توطئه دشمن خنثی خواهد شد.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: در هر اداره میز انتخابات ایجاد شود هر ۲ هفته هم جلساتی برای نحوه ارائه خدمات با کیفیت بیشتر و بهتر به مردم برگزار کنند.

زارعی گفت: در ماده ۱۱ قانون انتخابات تغییراتی را شاهد هستیم، از همه دستگاه ها تقاضا داریم همه امکانات خود را در اختیار دستگاه هایی که هم مدیریت اجرایی و هم نظارت بر انتخابات را بر عهده دارند، قرار دهند.

وی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی خدمات ارائه شده را به خوبی تببین کنند و باتوجه به در پیش بودن هفته دولت باید اقدامات بزرگ انجام شده توسط دولت سیزدهم را به خوبی اطلاع رسانی کنند.

وی اظهار کرد: هر دستگاه در حوزه کاری خود خدمات انجام شده در ۲ سال دولت سیزدهم را بیان کند و مدیران در بین مردم حضور یابند و پاسخگوی مشکلات مردم باشند.

در این مراسم مجید نادعلی به عنوان بخشدار جدید برزک معرفی و از خدمات سعید قندی در دوران تصدی این مسوولیت تجلیل شد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha