گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار گنبدکاووس در شرق استان گلستان، خدمت صادقانه به مردم و تلاش برای رفع عقب‌ماندگی‌های زیرساختی و محرومیت‌های بجا مانده از ادوار گذشته را راهبرد اصلی دولت انقلاب و مردمی آیت‌الله رییسی دانست و گفت: طی ۲ سال گذشته اقدامات عمرانی خوبی دراین شهرستان مرزی انجام و اعتبارات مناسبی هم اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی دهرویه روز سه‌شنبه در آیین معارفه و تکریم بخشدار جدید و قدیم بخش مرکزی گنبدکاووس اظهار کرد: دولت سیزدهم با وجود شرایط اقتصادی کشور اما در ۲ سال گذشته اعتبارات خوبی از منابع ملی و استانی و نیز سفر دور نخست به گلستان به این شهرستان اختصاص داده که با آن برخی اقدامات عمرانی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در بخش‌های گوناگون انجام شده یا در حال انجام است.

وی بخش مرکزی گنبدکاووس را یکی از پنج بخش بزرگ کشور دانست و اضافه کرد: خدمت در این بخش که بزرگترین و پرجمعیت‌ترین بخش در استان گلستان است و تاکنون مامن اتفاقات خوب و بعضا حوادث ناگوار بوده، افراد توانمند، مجرب، جهادی و انقلابی می‌خواهد.

دهرویه با قدردانی از تلاش‌های «مرتضی احمدی» بخشدار قبلی، ادمه داد: وی مدیری پرتلاش و توانمند بود اما جابجایی مدیران امری اجتناب ناپذیر است ضمن اینکه «مهدی استیری» بخشدار جدید مرکزی گنبدکاووس که سابقه فرمانداری را هم در کارنامه دارد، مدیر توانمند، مردمی و جهادی است.

فرماندار گنبدکاووس ابراز امیدواری کرد، بخشدار جدید در راستای راهبرد دولت سیزدهم، استاندار گلستان و سند تحول ۱۴۰۴ این استان در جهت توسعه هرچه بیشتر بخش مرکزی گنبدکاووس و رفع کمبودها و محرومیت‌های آن گام بردارد.

وی همچنین حادثه تروریستی ۲ روز پیش در حرم شاهچراغ شیراز را محکوم کرد و گفت: این اقدام ددمنشانه دشمنان، عمق بغض و کینه آنها را نسبت به نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشت.

بخشدار جدید بخش مرکزی گنبدکاووس هم در این مراسم با قدردانی از اعتماد استاندار گلستان و فرماندار این شهرستان، گفت: مردم مناطق روستایی از نجیب‌ترین، شریف‌ترین و همراه‌ترین مردمان در همراهی با انقلاب اسلامی و مسوولان هستند و خدمت به چنین مردمی مایه افتخار و مباهات است.

مهدی استیری افزود: همه تلاش خود را برای خدمت به مردم بخش مرکزی گنبدکاووس در راستای راهبردهای دولت سیزدهم و سند تحول استان گلستان انجام خواهم داد.

وی اضافه کرد: از بخش مرکزی گنبدکاووس که بزرگترین بخش در استان گلستان و جزو بخش‌های بزرگ کشور است، شناخت دارم و همه تلاش خود را برای کاهش محرومیت‌ها و کمبودهای زیرساختی آن انجام خواهم داد.

مرتضی احمدی بخشدار قبلی گنبدکاووس هم در این جلسه از همراهی و همکاری استاندار، معاونین و مدیران کل گلستان، فرماندار، ائمه جمعه و مدیران ادارات و نهادهای این شهرستان، همکاران خود در بخشداری، شوراها و دهیاران و همچنین خبرنگاران و رسانه‌ها قدرانی کرد و گفت: در مدت مسوولیت بنده اقدامات عمرانی خوبی در روستاهای این بخش انجام شد.

گنبدکاووس افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که در سه نقطه شهری و حدود ۱۷۰ روستا سکونت دارند.

از مجموع جمعیت این شهرستان بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر در حدود ۱۴۰ روستای بخش مرکزی زندگی می‌کنند.