بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: اقدامات خوب دولت جمهوری اسلامی ایران در سیاست خارجی و الحاق به گروه بریکس و سازمان شانگهای در زندگی مردم تاثیر بسزایی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه بروجرد افزود: دولتمردان جمهوری اسلامی ایران زندگی شهیدان رجایی و باهنر را در کارهای خود الگو قرار دهند.

وی همچنین با اشاره به روز کارمند اظهار داشت: کارمندان با چهره گشاده با مردم رفتار و اگر نتوانستند مشکل مردم و ارباب رجوع رفع کنند، حداقل با خوشرویی برخورد کنند.

خطیب جمعه بروجرد تاکید کرد: دولت برای ساماندهی وضعیت بازار و مهار تورم تلاش بیشتری کند، امیدواریم بزودی شاهد بهتر شدن وضعیت معیشتی مردم باشیم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره سالروز اشتغال ایران توسط متفقین تاکید کرد: سوم شهریور ۱۳۲۰ متفقین بدون هیچگونه زحمتی وارد ایران شدند و رضاشاه از کشور فرار کرد و همه تصمیمات را بدون حضور شاه برای ایران می گرفتند.

وی با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی ملت ایران را از ستم ایادی شرق و غرب رهایی بخشید، یادآور شد: امروز استقلال و آزادی و معنویت از اساسی ترین ویژگی های نظام است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به تحویل پهباد مهاجر با ۲ هزار کیلومتر برد و موشک های شهیدان ابوالمهدی و حاج قاسم به سپاه و نیروهای مسلح گفت: اقتدار نیروهای مسلح از نظر تجهیزات نظامی بالا و این به برکت خون شهدا و تلاش های شبانه روزی آنان است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به مشکلات دریافت نکردن حقوق برخی کارگران اضافه کرد: کارگران نساجی و کاشی جم چندین ماه است حقوق دریافت نکرده اند، از مدیران این کارخانجات نقاط داریم به مشکلات حقوق آنان رسیدگی کنند.

وی در ادامه با اشاره به شهادت پرسنل نیروی انتظامی به دست افراد شرور گفت: از قوه قضاییه درخواست داریم اشرار مسلح را به شدت مجازات و اجازه قدرت نمایی ندهند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز فرار آمریکا از افغانستان افزود: خروج آمریکا از افغانستان کامل نیست و باید از خاورمیانه و کشورهای اسلامی نیز بیرون رانده شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به ایام اربعین اظهار داشت: پیاده روی اربعین در دنیا بی نظیر است، کربلا محل طواف مومنان تا قیامت و پیاده روی اربعین لبیک به ندای امام حسین(ع) است ، این قدرت اسلام و امام حسین(ع) و نعمت خداوند به شیعیان و مسلمانان جهان است.

امام جمعه بروجرد همچنین گفت: شورا و شهرداری بسیار منسجم در حال آبادانی شهر هستند، ساماندهی دست فروشان کار بزرگی بود که انجام شد، البته باید به دست فروشان توجه بیشتری شود، شهرداری مکان هایی را که برای استقرار دست فروشان در نظر گرفته شده است با امکانات بیشتری تجهیز کند.