یزد- ایرنا- فرماندار بهاباد یزد گفت: هفته دولت فرصت مناسب تحقق جهاد تبیین خدمات مختلف نظام و دولت به مردم و جوانان است .

به گزارش ایرنا، " علیرضا تیموری " روز شنبه به مناسبت هفته دولت در جمع مردم شهرستان افزود: ارائه گزارش خدمات دولت به مردم موجب امید و اعتماد به مسئولان اجرایی و دولت است.

وی با تبریک هفته دولت به اقدامات مهم انجام شده در امور مختلف فرهنگی، عمرانی و آموزشی در شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: باید به نحو مناسب مردم و جوانان را در جریان امور قرار دهیم.

این مسئول بیان کرد: بیان خدمات مختلفی که در شهرستان با همراهی خود مردم انجام شده یک رسالت مهم توسط مدیران اجرایی است که باید ادامه داشته باشد.

تیموری با آرزوی توفیق برای خدمتگزاران و دولتمردان گفت: ما به عنوان خدمتگزاران به مردم در جهت احقاق حق و حقوق آنها و در راستای اجرای سیاست‌های دولت و حاکمیت قانونی عمل خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان بهاباد از همکاری آحاد مردم، امام جمعه، نماینده مجلس، استاندار، مدیران کل و کارکنان ادارات شهرستان در جهت پیشبرد امور شهرستان در این مدت تشکر کرد.

وی همچنین روز چهارم شهریور روز کارمند را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: هفته دولت به ویژه چهارم شهریور که به عنوان روز کارمند نامگذاری شده فرصت مطلوبی برای تشکر از کارکنان تلاشگر، صادق و گرانقدری است که همواره برای ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای مختلف فعالیت دارند.

مرکز شهرستان بهاباد در ۲۰۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.