۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۲۱
کد خبرنگار: 817
کد خبر: 85210646
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس دانشگاه شریف فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت

۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۲۱
کد خبر: 85210646
رییس دانشگاه شریف فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت

تهران- ایرنا- رییس دانشگاه صنعتی شریف، با صدور پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

به گزارش روز شنبه گروه علم و آموزش ایرنا از دانشگاه صنعتی شریف، رسول جلیلی در این پیام نوشت: روز کارمند (چهارم شهریور) یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته‌ای است که در طول تاریخ زیباترین جلوه‌های خدمت به خلق را به نمایش گذاشته‌اند. به‌یقین، توفیق یک مجموعه دانشگاهی در اداره‌ هرچه بهتر امور، تماما وابسته به همراهی، همدلی و مشارکت یاوران علمی آن مجموعه است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهیدان بزرگ رجایی و باهنر و شهیدان منتسب به دانشگاه صنعتی شریف، هفته‌ دولت و روز کارمند را به همه‌ خدمتگزاران صدیق کشور، به‌ویژه همکاران خدوم، متعهد و تلاشگر خود در دانشگاه صنعتی شریف، تبریک و از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه و خالصانه‌ آنها قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: بی شک جایگاه فعلی دانشگاه صنعتی شریف ثمره‌ تلاش‌های همدلانه‌ شما عزیزانی است که امروز این دانشگاه را به عنوان قطب فناوری و نوآوری و پرچمدار بیداری و تفکر در کشور شناسانده و این مهم بدون همراهی شما یاوران عزیز میسر نمی‌شد.

به گزارش ایرنا، در تقویم ملی، نخستین هفته‌ شهریور ماه به‌عنوان «هفته‌ دولت» و روز چهارم شهریور ماه، با عنوان «روز کارمند» نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha