۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۴۳
کد خبر: 84866863
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خطیب جمعه دماوند: مردمی بودن دولت سیزدهم ستودنی است

دماوند _ ایرنا _ خطیب جمعه دماوند گفت: مردمی بودن آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم یک ارزش بزرگ و ستودنی است و قصد خدمت به مردم با نیت الهی و اخلاص این دولت را موفق خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،  حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی روز جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه دماوند ضمن تبریک هفته دولت به همه دولتمردان و کارکنان خدوم دولت جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: از زحمات و خدمات همه خدمتگزاران مردم در دستگاه های دولتی شهرستان دماوند تقدیر وتشکر می کنم.

وی با بیان اینکه یاد و خاطره شهدای دولت و ۱۳ شهید کارمند شهرستان دماوند و شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می داریم، افزود: دشمن قسم خورده ما پس از آنکه در جنگ نظامی از شکست دادن ما در هشت سال دفاع مقدس مأیوس شد، به جنگ اقتصادی و تحریم بیشتر روی آورده است.

این مقام مسئول ادامه داد: کارمندان جوان، دانا، مومن و مسلط بر دانسته های اقتصادی می توانند با توکل بر خدا سیاست های اقتصاد مقاومتی را اجرا کنند؛ دولت سیزدهم هم باید به سمت عدالت اجتماعی و فساد زدایی قدم های بیشتری بر دارد که البته در این راه مصمم است.

حجت الاسلام فتاح دماوندی با اشاره به اینکه دولت باید خدمات خود را به مردم توضیح دهد، این کار جهاد تبیین است، گفت: دشمن با جنگ نرم و تبلیغات رسانه ای در صدد ناامید کردن مردم از نظام و ناکارآمد جلوه دادن آن است و مردم از دولت توقع دارند که در همه امور شفافیت داشته باشد و زمینه رانت را با انضباط مالی و وضوح عملکرد از بین ببرد.

وی افزود: توجه بیشتر به اقشار ضعیف جامعه و کم کردن فاصله طبقاتی و گسترش عدالت خواسته همیشگی ما از دولت بوده و هست؛ در شهرستان دماوند دولت‌های مختلف در طول چهل سال گذشته خدمات زیادی را به مردم شهیدپرور این منطقه ارائه کردند، که از همه خدمتگزاران سپاسگزاری می کنیم.

امام جمعه دماوند بیان داشت: در زمینه کشاورزی، باغداری، دامداری و زنبورداری به حمایت جدی تر دولت از تولید کنندگان و جهادگران اقتصاد مقاومتی  نیازمندیم؛ کشاورزان دماوندی با مشکل کمبود آب و سودآور نبودن این شغل مواجه هستند که دولت باید برای حل این مسئله برنامه ریزی واقعی و عملیاتی داشته باشد.

وی با بیان اینکه دانش بنیان کردن تولیدات کشاورزی و کمک برای مصرف بهینه آب و قطره ای کردن و خرید تضمینی محصولات، کشاورزان را به تولید سودآور دل گرم می کند، گفت: اگر کشاورزی سود معقول و مناسب داشته باشد و دولت نیز حمایت کافی را داشته باشد، کشاورزان زمین کشاورزی را حفظ می کنند و نمی فروشند؛ از اداره جهاد کشاورزی تقاضا داریم نشستی با زنبورداران دماوندی برگزار کند و درد دل آنها را بشنود و برای حل مشکلات آنها قدم های اساسی بردارد.

وی با اشاره به اینکه در زمینه بهداشت در بعد از انقلاب اسلامی در شهرستان دماوند خدمات زیادی انجام شده است، افزود: توسعه و تکمیل بیمارستان های دماوند و تجهیز بیشتر آنها و ارتقای کیفیت و کمیت خدمات، مطالبه به حق مردم از مسئولان مربوطه است؛ مردم دماوند از خدمات درمانی تامین اجتماعی به دلیل وجود نداشتن درمانگاه و بیمارستان تامین اجتماعی محروم هستند و آن را از دولت مطالبه می کنند.

وی گفت: لازم است در از روسای شبکه بهداشت درمان و بیمارستان‌ها و همکارانشان به خاطر خدمات شایسته در دوران سخت کرونا مجددا تقدیر و تشکر کنم؛ افتتاح آزمایشگاه مجهز بیمارستان حضرت فاطمه(س)دماوند را تبریک می گویم.

خطیب جمعه دماوند با اشاره به اینکه در هفته دولت پروژه های خوبی در شهرستان دماوند افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود، خاطرنشان کرد: از فرماندار نسبت به پیگیری مصرف آب شرب و تلاش‌ وی و خدمتگزاران اداره آب برای کم کردن قطعی های آب و پایدار کردن آب مصرفی تشکر می کنم.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه در آستانه ماه صفر هستیم و جمعی از دوستداران حضرت سیدالشهدا(ع) در حال آمادگی برای سفر به زیارت اربعین هستند، افزود: کمک به موکب های پذیرایی از زوار در این ایام و تشویق و تشکر از موکب  داران اربعین برای ما خیر و برکت و اجر فراوان به همراه دارد؛چه خوب است که افراد متمکن و ثروتمند هزینه سفر کسانی که هنوز به کربلا نرفته اند را تقبل کنند و در این ثواب عظیم شریک شوند.

همزمان با هفته دولت میز خدمت با حضور فرماندار و مسئولان تمامی ادارات شهرستان دماوند در مسجد جامع شهر دماوند برگزار شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha