گناباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: دوره مربیگری سطح یک فوتسال بانوان برای ۱۳ نفر از مربیان شاخص فوتسال بانوان کشور در این شهرستان برگزار شد.

علی اصغر اکبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد، ۲ مربی از شهرستان گناباد، ۱۰ نفر از سایر شهرستانهای استان خراسان رضوی و یک نفر هم از استان گیلان حضور دارند و آخرین روشهای مربیگری این رشته ورزشی به صورت تئوری و عملی آموزش داده می شود.

وی ادامه داد:این دوره آموزشی به مدت پنج روز و زیر نظر فدراسیون فوتبال و در سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی گناباد در حال برگزاری است و فاطمه شریف نوقابی یکی از مدرسان مطرح فوتسال بانوان کشور مباحث آن را ارایه می دهد.

رییس اداره ورزش و جوانان گناباد با اشاره به ظرفیتهای گناباد در ورزش فوتسال گفت: رقابت‌های فوتسال جام رمضان سال‌ جاری با حضور ۶۰ تیم در رده های سنی آزاد، پیشکسوتان، جوانان، نوجوانان و نونهالان کمتر از ۱۵ و ۱۳ سال در مناطق شهری این شهرستان برگزار شد.

اکبری افزود: تعداد تیم‌های شرکت کننده و استقبال پرشور تماشاگران گنابادی در این رقابت‌ها در بین شهرستانهای استان خراسان رضوی کم نظیر بود.

وی تصریح کرد: در مجموع ۴۰۰ مسابقه بین تیم‌های شرکت کننده فوتسال جام رمضان گناباد علاوه بر مناطق شهری در ۱۸ روستای این شهرستان در سطح بالایی برگزار شد.

هزار و ۶۰۰ ورزشکار به صورت سازمان یافته و سه برابر این میزان به صورت غیر سازمان یافته در قالب ۲۸ هیات ورزشی در شهرستان گناباد فعالیت دارند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.