۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۵۹
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85223511
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دوره مربیگری فوتسال بانوان در گناباد آغاز به کار کرد

گناباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: دوره مربیگری سطح یک فوتسال بانوان برای ۱۳ نفر از مربیان شاخص فوتسال بانوان کشور در این شهرستان برگزار شد.

علی اصغر اکبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد، ۲ مربی از شهرستان گناباد، ۱۰ نفر از سایر شهرستانهای استان خراسان رضوی و یک نفر هم از استان گیلان حضور دارند و آخرین روشهای مربیگری این رشته ورزشی به صورت تئوری و عملی آموزش داده می شود.

وی ادامه داد:این دوره آموزشی به مدت پنج روز و زیر نظر فدراسیون فوتبال و در سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی گناباد در حال برگزاری است و فاطمه شریف نوقابی یکی از مدرسان مطرح فوتسال بانوان کشور مباحث آن را ارایه می دهد.

رییس اداره ورزش و جوانان گناباد با اشاره به ظرفیتهای گناباد در ورزش فوتسال گفت: رقابت‌های فوتسال جام رمضان سال‌ جاری با حضور ۶۰ تیم در رده های سنی آزاد، پیشکسوتان، جوانان، نوجوانان و نونهالان کمتر از ۱۵ و ۱۳ سال در مناطق شهری این شهرستان برگزار شد.

اکبری افزود: تعداد تیم‌های شرکت کننده و استقبال پرشور تماشاگران گنابادی در این رقابت‌ها در بین شهرستانهای استان خراسان رضوی کم نظیر بود.

وی تصریح کرد: در مجموع ۴۰۰ مسابقه بین تیم‌های شرکت کننده فوتسال جام رمضان گناباد علاوه بر مناطق شهری در ۱۸ روستای این شهرستان در سطح بالایی برگزار شد.

هزار و ۶۰۰ ورزشکار به صورت سازمان یافته و سه برابر این میزان به صورت غیر سازمان یافته در قالب ۲۸ هیات ورزشی در شهرستان گناباد فعالیت دارند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha