تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۶

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان کرج اعلام کرد: سه نفر اوباش سابقه دار که در جاده کرج - چالوس اقدام به قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت برای مردم می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ"پیمان گودرزی" روز یکشنبه گفت: در پی تماس تلفنی مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و اعلام شکایت مبنی بر قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت توسط سه اوباش برای مسافران در حال تردد جاده کرج - چالوس، بلافاصله ماموران کلانتری ۳۵ نسا برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: ماموران با حضور در محل مورد نظر سه اوباش سابقه دار را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن ها را دستگیر کردند.
گودرزی بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

۲۸ فقره سرقت با استفاده از شاه کلید در کرج


جانشین فرمانده انتظامی البرز از دستگیری یک سارق حرفه‌ای منزل با اعتراف به ۲۸ فقره سرقت در شهرستان کرج خبر داد.

سرهنگ "محمد نادربیگی" گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منازل توسط شخص ناشناس در مناطق گلشهر، محمدشهر، مهر ویلا و دهقان ویلا با شیوه مشابه، رسیدگی به پرونده در دستور کار پایگاه دوم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی با همکاری عوامل کلانتری ۱۷ مهرویلا شهر کرج موفق به دستگیری یک سارق سابقه‌دار حین پرسه‌زنی برای فراهم کردن مقدمات سرقت شده و متهم را به پایگاه دوم پلیس آگاهی منتقل کردند.
وی با اشاره به کشف تعداد قابل توجهی شاه کلید از متهم گفت: در تحقیقات تکمیلی سارق به ارتکاب ۲۸ فقر سرقت منزل با استفاده از شاه کلید در مناطق مختلف شهر کرج اعتراف کرد.
نادربیگی بیان کرد: ارزش اموالی که توسط این متهم به سرقت رفته حدود ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده و با اقدامات صورت گرفته تمام مالباختگان این پرونده شناسایی و به همراه متهم برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.