زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: امروز دشمنان اسلام و انقلاب با راه‌اندازی صدها شبکه ماهواره‌ای و شایعه‌پراکنی در فضای مجازی و ایجاد تحریم ظالمانه و حمله نظامی سعی در تخریب این نظام و ایجاد شکاف بین مردم و انقلاب دارند.

به گزارش ایرنا، سردار جهانبخش کرمی روز یکشنبه در رزمایش "مثل مصطفی" با اشاره به اینکه فتنه‌های سال‌های اخیر فتنه جهانی علیه اسلام و انقلاب است، افزود: در حال حاضر ۲ هزار شبکه تلویزیونی و ماهواره‌ای و ۳۰۰ شبکه فارسی زبان علیه انقلاب و نظام تولید محتوا می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه اتاق‌های فکر ضد انقلاب به فتنه‌گران و اغتشاشگران خط می‌دادند، تصریح کرد: با این همه اما نتوانستند در مقابل اراده شکست ناپذیر الهی انقلابی ملت ایران موفق شوند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه باید در فتنه‌ها هوشیار باشیم، چراکه در فتنه فضا غبارآلود و تشخیص حق از باطل سخت است، افزود: پیروی از رهبری راه برون رفت از فتنه‌هاست؛ برای مصون ماند از فتنه‌ها باید تابع ولی فقیه باشیم.

وی با اشاره به اینکه در بحث جهاد تبیین باید جدی وارد عمل شویم و آنطور که مقام معظم رهبری فرمودند در این حوزه تلاش کنیم، گفت: چه بسا اگر جهاد تبیین بود، در اتفاقات سال قبل برخی از جوانان، برادران خود را در خیابان تکه تکه نمی‌کردند که این واقعیت تلخی بود.

سردار کرمی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی پس از سال‌های سختی و جنگ با دشمن به این مرحله رسیده است، اضافه کرد: ما امروز پاسدار همان انقلابی هستیم که اگر پیروز نمی‌شد باید جیره‌خوار آمریکا و اسرائیل بودیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی در روزهای اوج موفقیت خود قرار دارد، افزود: دستگیری نیروهای انگلیسی و شناسایی و انهدام هواپیمای فوق سری دشمن به برکت همین انقلاب اسلامی حاصل شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: رمز پیروزی ما در مقابله با جبهه استکبار ولایت مداری بود و شهدا و ملت ایران عاشورا را در هشت سال دفاع مقدس مشق کردند و صحنه‌های تاریخی را به نمایش گذاشتند.

وی در ادامه به جنگ ترکیبی دشمن اشاره کرد و افزود: دشمن بعد از شکست در همه عرصه‌ها، جنگ ترکیبی را به راه انداخته و تحریف واقعیت‌ها و باورهای مردم را در دستور کار خود قرار داده است که همه باید تمام عیار در میدان، بسیجی وار حضور داشته باشیم و تمام نقشه‌های دشمن را خنثی کنیم.

سردار کرمی با بیان اینکه باید قدردان کسانی باشیم که در صف اول این جنگ ترکیبی حاضر هستند و مقابله می‌کنند، گفت: بسیج در همه عرصه‌ها در خدمت مردم است و نقش اساسی و مهمی در همه حوزه‌ها از جمله دفاع مقدس، سازندگی، محرومیت زدایی و ... داشته و دارد.