۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۲۱
کد خبرنگار: 5193
کد خبر: 84759422
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه زنجان: آمریکا جنایتکارترین جنایتکار تاریخ است

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه حقوقدانان بسیجی باید در عرصه دفاع از خون شهدا و به ویژه سردار دلها شهید سلیمانی، در صحنه باشند گفت: باید به گوش جهانیان برسد که آمریکا جنایتکارترین جنایتکار تاریخ است.

سردار جهانبخش کرمی شامگاه چهارشنبه در همایش سالانه بسیج حقوقدانان استان زنجان با تاکید بر اینکه ما نباید از بیان جنایت های آمریکا غفلت کنیم و همیشه باید در صحنه آماده باشیم، افزود: خوشبختانه با هدایت‌گری های رییس کل دادگستری استان زنجان شاهد هستیم که مقاله های مختلفی توسط جامعه حقوقدانان بسیجی در محکومیت جنایت‌های آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها ارائه شده است.
وی با بیان اینکه همه فتنه های مختلف در کشور ( فتنه های سال ۷۸،  ۸۸، ۹۶ و ۹۸) را  آمریکا طراحی کرد بود گفت: خوشبختانه مردم با حضور به موقع در صحنه، همه فتنه های آنها را نقش برآب کردند و خط بطلان بر آن کشیدند.
فرماندهی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به حضور همیشگی مردم زنجان در صحنه عرصه های مختلف دفاع از انقلاب و رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: در خنثی سازی این فتنه ها به ویژه در فتنه های ۹۶ و ۹۸  مردم زنجان به صورت خودجوش و با حضور پرشور، از رهبری و نظام حمایت کردند به طوری که رهبر معظم انقلاب در مجمع فرماندهان، خطاب به همه دنیا اعلام کردند که حرکت انقلابی- الهی از زنجان آغاز و سپس به تبریز رسید و در تهران پایان یافت.
سردار کرمی با تاکید بر اینکه این حرکت، افتخاری جاودانه برای مردم زنجان است تصریح کرد: مردم زنجان با ندای لبیک یا خمینی و لبیک یا خامنه ای که به آسمان بلند شده بود به جهانیان اعلام کردند که حامی رهبری نظام و انقلاب اسلامی هستند که آن را به نام خود ثبت کردند.
وی با بیان اینکه آمریکا جنایت های زیادی در طول تاریخ ایران و نیز سایر کشورها انجام داده است گفت: جنایت های آمریکا تنها به ایران ختم نمی شود و کشتار کودکان بی گناه یمن، کشتار مردم عراق، قتل عام مردم افغانستان، کشتار و جنایت ۷۰ ساله در فلسطین و جنایت بیش از هفت سال در سوریه  از جمله جنایت های آمریکا است که در دل تاریخ ثبت شده است.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه داعش و امثال آن توسط آمریکایی‌ها  طراحی سازماندهی و حمایت شدند اظهار داشت: تروریست‌های تکفیری جلوی چشم مادران، با ندای الله اکبر فرزندان آنها را سر بریدند که همه از جنایت های آمریکایی ها محسوب می شود.
سردار کرمی با تاکید بر اینکه هر جای دنیا جنایتی اتفاق افتاده است دست پلید آمریکایی‌ها در آن بوده است تصریح کرد: جنایت های آمریکا یکی ۲ مورد نیست و ترور سردار سلیمانی توسط آمریکایی ها از جمله جنایت‌های اخیر آنها در ایران است.

وی گفت:  دستور ترور سردار سلیمانی که به فرمایش رهبری بهترین فرماندهی بود که نزدیک به چهل سال با تروریست و جنایتکاران مبارزه کرد، توسط آمریکایی‌ها صادر و به شهادت رسید.
 وی اظهار داشت: بعد از شهادت سردار سلیمانی مقام معظم رهبری رسول الله وار قاطعانه فرمان موشک باران مواضع آمریکایی ها را صادر کرد و سپاه پاسداران با تمام قوا آنها را سرکوب کرد ولی آمریکایی‌ها جرات نکردند در پاسخ به آن حتی یک گلوله شلیک کنند.
 فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه به تکلیف سنگین گام دوم انقلاب و نقش بسیجیان در آن اشاره کرد و گفت: مبارزه با فساد  یکی از محورهای اساسی است که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب نسبت به آن تاکید فرموده‌اند و بسیجیان باید توجه ویژه به آن داشته باشند.
 سردار کرمی با بیان بخشی از وصیت نامه سردار سلیمانی که فرموده اند امروز، ایران قرارگاه حسین بن علی است، اظهار داشت: آن شهید بزرگوار فرمودند بدانید که جمهوری اسلامی یک حرم است و اگر این حرم بماند سایر حرم ها هم می مانند اما اگر این حرم توسط دشمن آسیب ببیند دیگر حرمی باقی نمی ماند و از حرم ابراهیمی تا حرم پیامبر اسلام و سایر حرم ها آسیب می بینند.
 وی گفت: سردار سلیمانی در  بحث ولایتمداری هم تنها نسخه نجات بخش اسلام را ولایت فقیه و رهبری عنوان کرده اند.
 فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه ۲۲۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است اظهار داشت: همه ما تکلیف داریم که در صیانت از این کشور و خون شهدا نهایت تلاش را داشته باشیم.
 سردار کرمی با بیان اینکه به فرمایش رهبری همه زندگی ما جنگ احزاب است گفت: هر مسئولیتی که به دست تک تک ما سپرده شده است مانند تنگه احدی است که باید از آن حمایت و پاسداری کنیم  و از کمبودها ناله نکنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha