قدرت آمریکا در منطقه رو به افول است

زنجان - ایرنا - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: قدرت آمریکا در منطقه رو به افول است و دیگر تصمیم گیرنده نیست.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی روز یکشنبه در رزمایش "مثل مصطفی" افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی یعنی از ۴۵ سال قبل همه معادلات در جهان به هم ریخته و رفته رفته قدرت آمریکا رو به افول است.

وی یادآورشد: گاهی سوالاتی پیرامون پیروزی انقلاب اسلامی مطرح می‌شود راجع به اینکه آیا شعارهای انقلاب اسلامی محقق شده است؟ آیا نظام جمهوری اسلامی در درگیری با افکار غربی نتیجه گرفته است؟ آیا دولت‌های مختلف توانسته‌اند اهداف نظام را محقق سازند؟ و سوالاتی از این قبیل که پاسخ آن بسیار ساده است.

حجت الاسلام بیگدلی اظهار داشت: پاسخ سوالات این است که اگر کمی ریزبینانه‌تر به دستاوردهای نظام و انقلاب در ۴۵ سال گذشته نگاه کنیم متوجه دستاوردها خواهیم شد.

وی تصریح کرد: آنچه مسلم است این پیروزی انقلاب اسلامی بود که موجب فروپاشی نظام سرمایه داری و کمونیستی شد و در نهایت امروز شاهد این هستیم که قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است، چیزی که برای غربی‌ها بسیار زجرآور بوده چرا که غرب در همه زمینه‌های امنیتی، سیاسی و اقتصادی در حال تضعیف است.

حجت الاسلام بیگدلی گفت: این انتقال قدرت به راحتی به دست نیامده و حاصل ۴۵ سال تلاش و مقاومت در غربی ‎هاست پس باید آن را ارج نهیم و از آن پاسداری کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha