تهران- ایرنا- شبکه المیادین سه‌شنبه شب از برگزاری نشست میان نمایندگان جنبش‌های فتح و حماس برای پایان درگیری‌ها در اردوگاه «عین الحلوه» واقع در جنوب لبنان خبر داد.

به گزارش ایرنا از المیادین، نشست هیات‌های جنبش فتح و حماس به ریاست عزام احمد و موسی ابو مرزوق برای پایان دادن درگیری‌ها در اردوگاه عین الحلوه در مقر سفارت فلسطین در بیروت برگزار شد.

یک مقام شرکت کننده در این نشست به المیادین گفت که فضای گفت وگوها مثبت بوده و به سمت دستیابی به توافق آتش بس در اردوگاه عین الحلوه پیش می‌رود.

منابع خبری روز سه‌شنبه از بازگشت درگیری‌ها به اردوگاه فلسطینی «عین‌الحلوه» در جنوب لبنان خبر دادند.

شبکه خبری المنار گزارش داد که درگیری بین گروه‌های مختلف فلسطینی که تاکنون ده‌ها کشته و زخمی بر جای گذاشته است، مجددا به اردوگاه «عین‌الحلوه» بازگشت.

باوجود تلاش‌های دولت و ارتش لبنان و همچنین گروه‌های فلسطینی برای آرام کردن اوضاع در اردوگاه «عین الحلوه»، درگیری‌ها در این اردوگاه که از روز شنبه از سرگرفته شد، متوقف نشده است.

تاکنون چند بار گفت ‌وگو و میانجیگری بین این گروه‌ها برای حل و فصل اختلافات و پایان دادن به درگیری‌ها انجام شده، اما پس از برقراری آرامشی شکننده، آنها بار دیگر با یکدیگر درگیر شده‌اند.

این اردوگاه اواسط مردادماه گذشته نیز شاهد درگیری بود که در روزهای نخست آن، هشت کشته و بیش از ۵۰ زخمی برجای گذاشت و ۶۰ درصد ساکنان این اردوگاه، منازل خود را ترک کرده بودند.

حزب الله لبنان ضمن ابراز تأسف در مورد درگیری‌های اخیر بین گروه‌های فلسطینی در اردوگاه عین الحلوه (جنوب لبنان)، ادامه و تشدید این درگیری‌ها را به نفع رژیم صهیونیستی دانست.