همدان- ایرنا- ملی پوشان همدانی کبدی کشور معتقدند که تیم ملی کشورمان شایسته کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی هانگژو چین است و سکوی قهرمانی جبران ماه‌ها زحمت اعضای تیم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نوزدهمین دوره رقابت‌های بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ به میزبانی شهر هانگژو چین در ۴۰ رشته ورزشی شامل ۶۱ نوع ورزش و ۴۸۲ ماده از اول مهرماه امسال آغاز خواهد شد و همدانی‌ها قرار است در ترکیب تیم‌های ملی رشته‌های مختلف به مصاف حریفان بروند.

«وحید خراقانی» مربی و «محمدرضا کبودرآهنگی» و «میلاد جباری» ۲ بازیکن کبودرآهنگی سه نماینده استان همدان در ترکیب تیم ملی کبدی کشورمان در این رویداد خواهند بود.

ملی پوشان همدانی از تیم ملی هند به عنوان اصلی‌ترین حریف کشورمان در بازی‌های آسیایی هانگژو چین نام می‌برند.

محمدرضا کبودراهنگی در خصوص بازی‌های آسیایی هانگژو می‌گوید: با تلاش و سخت کوشی توانستم در ترکیب تیم ملی کبدی قرار بگیرم و انگیزه بالایی برای درخشش در این مسابقات دارم.

وی اضافه کرد: مسیر سختی را تا رسیدن به ترکیب تیم ملی کبدی طی کردم و رسیدن به سکوی قهرمانی برای ما بسیار مهم است.

کبودرآهنگی خاطرنشان کرد: حریف اصلی ما کشور هند است و در مسابقات آسیایی کره جنوبی شکست غیرمنتظره برابر این تیم داشتیم و بازی‌های آسیایی بهترین فرصت برای جبران باخت قبلی است.

حریف اصلی ما کشور هند است و در مسابقات آسیایی کره جنوبی شکست غیرمنتظره برابر این تیم داشتیم و بازی‌های آسیایی بهترین فرصت برای جبران باخت قبلی است.

وی افزود: تیم ملی هند در آن حدی نیست که نتوانیم پیروز شویم و نباید بی‌جهت این تیم را بزرگ جلوه داد ضمن اینکه تمرکز ما در اردوی تیم ملی نحوه شکست این تیم بوده است.

این ملی پوش همدانی خاطرنشان کرد: در قهرمانی آسیا تیم ما جوان بود و نخستین تجربه بزرگسالان را داشتیم و باخت در برابر هند را با پیروزی در هانگژو جبران می‌کنیم.

وی با قدردانی از خانواده خود در تحمل دوری بابت برگزاری اردوهای تیم ملی گفت: به محض برگزاری مراسم ازدواجم راهی اردوی تیم ملی شدم و چند ماه از خانواده دور هستم.

وی کسب نشان طلا در بازی‌های آسیایی هانگژو چین را بهترین نتیجه برای ماه‌ها تلاش سخت و نفس گیر در اردوهای تیم ملی دانست.

طلای هانگژو را می‌خواهیم

میلاد جباری دیگر ملی پوش همدانی تیم ملی کبدی کشورمان گفت: اعضای تیم ملی از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند و برای کسب مدال طلا به هانگژو می‌رویم.

وی افزود: برای شکست تیم ملی هند هم قسم شده‌ایم و تمام هدف ما در بازی‌های آسیایی هانگژو عبور از این تیم و کسب مدال طلا است.

جباری خاطرنشان کرد: این توانمندی در یکایک بازیکنان هست که بتوانیم با انگیزه بالا تیم هند را شکست بدهیم و می‌دانیم ۴۰ دقیقه سرنوشت ساز برابر آن‌ها داریم.

وی اضافه کرد: تیم هند همانند ما پوست‌اندازی داشته است و بازیکنان این تیم به نسبت بازی‌های آسیایی دوره گذشته تغییر کرده‌اند و اکنون با شناخت کامل به مصاف آن‌ها می‌رویم.

وی جوانگرایی در تیم ملی کبدی کشور را مطلوب دانست و گفت: با کسب مدال طلا ۸۵ میلیون ایرانی را خوشحال خواهیم کرد.