۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85254601
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ملی پوش کبدی: زورمان به داور فینال بازی‌های آسیایی نرسید

همدان- ایرنا- ملی پوش کبدی کشورمان گفت: خیلی تلاش کردیم که مقابل هند در فینال کبدی بازی‌های آسیایی هانگژو به برتری برسیم اما زورمان به شیوه قضاوت داوران نرسید.

میلاد جباری روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازی می‌توانست با جذابیت به پایان برسد اما تصمیم داور سبب شد تا به هدفمان که قهرمانی بود نرسیم.

وی اضافه کرد: تصمیم داور بر قانونی که اعلام کرد، مختص بازی‌های آسیایی نبود، در حالیکه داور پس از ویدئو چک نمی‌تواند بیش از یکبار رای خود را تغییر بدهد اما این کار را کرد.

جباری بیان کرد: شکست در دیدار پایانی کبدی بازی‌های آسیایی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌کند چرا که همه دیدند که حق خوری صورت گرفت و ما شایسته قهرمانی بودیم.

این ملی پوش همدانی ادامه داد: این اتفاق تلخ را باید به فراموشی بسپاریم و به فکر جبران شکست ناحق در دیدار آینده مقابل هندی خواهیم بود.

وی افزود: شرمنده مردم کشورمان شدیم که نتوانستیم طلا کسب کنیم اما به طور قطع سکوی قهرمانی را تصاحب خواهیم کرد.

وی سطح مسابقات آسیایی را بسیار مطلوب دانست و گفت: تیم ما روبه جوانگرایی آورده و در سال‌های آینده بهتر از این ظاهر خواهیم شد.

گفتنی است دیدار پایانی کبدی ایران و هند در شرایطی تا یک دقیقه پایانی با تساوی همراه بود که عملکرد ضعیف تیم داوری در اعلام نتیجه باعث شد تیم داوری برای بررسی این صحنه، بازی را بیشتر از ۸۰ دقیقه از جریان انداخته و در این مدت بارها با تصمیم‌های متعدد و مختلف موجب اختلال در روند بازی شود و در نهایت تیم هند به عنوان قهرمان نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی مشخص شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha