ساری- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت: بدنه کارشناسی با تجربه برای شناسایی گلوگاه‌های اداری و رفع آنها به‌منظور تسریع خدمات رسانی به مردم در استان تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‌ امید محبی روز دوشنبه در جلسه تیم ارزیابی عملکرد استانداری مازندران در ساری افزود: یکی از عمده ترین وظایف و انتظار از اعضای تیم ارزیاب که متشکل از بدنه کارشناسی مجرب تمامی واحدهای ستادی است، شناسایی گلوگاه‌های اداری و موانعی که در مسیر خدمت رسانی موثر به مردم وجود دارد، است.

وی ادامه داد: عملکرد مجموعه کارکنان استانداری و واحدهای تابعه استان و کارشناسان درگیر در جمع بندی ارزیابی سالانه باهدف اجرای منویات استاندار مازندران، باعث جهش قابل توجه در کسب امتیازات شاخص های تخصصی و عمومی نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران افزود: زمانی این احراز مقام های حائز اهمیت دارای درخشش بیشتر است که با چاشنی رضایتمندی مردم همراه باشد.

امید محبی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران

وی با اشاره به آشنایی این تیم کارشناسی به ضعف هایی که در مسیر تعالی سازمانی وجود دارد، گفت: کسب امتیاز ارزیابی تنها یک هدف کمی نیست بلکه شاخص های دستیابی به افق برنامه های دولت است که باید به صورت مستمر رصد و پایش و راهکارهای عملیاتی برای لمس عملکرد مدیران استان در بطن جامعه انجام شود.

وی با تاکید بر استمرار روند ارزیابی در طول ماه‌های سال بیان داشت: تشکیل این تیم نباید منوط به ارزیابی های پایان سال باشد بلکه باید همواره با برگزاری جلسات ماهانه نسبت به شناسایی بهنگام نقاط قابل بهبود اقدام نماید.