تهران- ایرنا- سازمان سنجش آموزش کشور، با صدور بیانیه‌ای ضمن همدردی با مردم فلسطین، حملات رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، در بخشی از بیانیه سازمان سنجش آموزش کشور ضمن همدردی با مردم مظلوم فلسطین آمده است: رژیم غاصب صهیونیستی سال‌های زیادی است که با حمایت قدرت‌های استعماری در سرزمین مادری و اجدادی فلسطینیان دست به جنایت‌ زده، مردم فلسطین را آواره کرده و مردان، زنان و کودکان را به خاک و خون می‌کشد.

در این بیانیه با اشاره به اینکه، رژیم صهیونیستی این روزها به شدیدترین شکل ممکن به کشتار هولناک مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه دست می‌زند و حتی از حمله به مراکز درمانی نیز ابایی ندارد و مدعیان حقوق بشر در مقابل این فاجعه دردناک انسانی بدون هیچ واکنش مؤثری نظاره‌گر هستند، تاکید شده است: سازمان سنجش آموزش کشور هم‌صدا با مسلمانان و حق‌طلبان سراسر جهان این جنایات بی‌شرمانه را محکوم کرده و ضمن حمایت قاطع از جبهه پُرافتخار مقاومت، بر حقوق مُسَلم مردم مظلوم فلسطین، پایان اشغالگری صهیونیست‌های خبیث و آزادی قدس شریف تأکید می کند.

به گزارش ایرنا نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، پنج هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.