یزد - ایرنا - معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر به شهرستان مهریز یزد در خصوص تامین اعتبار لازم برای تکمیل بیمارستان ۱۵۰ تخت خوابی فاطمه الزهرا (س) مهریز قول مساعد داد.

به گزارش ایرنا، داود منظور روز پنجشنبه در جریان بازدید از پروژه‌های نیمه تمام استان یزد از بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی حضرت فاطمه الزهرا (س) مهریز نیز بازدید کرد و برای تکمیل طرح توسعه این بیمارستان که از مطالبات مهم شهروندان مهریزی است ، قول مساعد داد.

تاکنون با همت خیران و از محل کمک‌های آنها و با حمایت مسوولان استان یزد اقدام‌های خوبی در ارتباط با این بیمارستان صورت گرفته و این مرکز درمانی با ۶ بخش تخصصی از کیفیت و استاندارد خوبی برخوردار است و تا ۳۰ سال آینده پاسخگوی نیاز مردم شهرستان مهریز می‌باشد.

طرح توسعه فاطمه الزهرا(س) مهریز با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی و اعتبار ۲ هزار میلیارد ریالی و با زیربنای ۹ هزار مترمربع در دست ساخت است که ۵۰ درصد این طرح خیری است و برای تکمیل آن به ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

فاصله مرک شهرستان مهریز تا یزد حدود ۳۰ کیلومتر است و به دلیل قرار گرفتن این شهرستان در جاده اصلی شمال به جنوب کشور، علاوه بر شهروندان مهریزی ، هموطنان دیگر استان ها و مسافران عبوری نیز از خدمات درمانی این شهرستان استفاده می کنند .