یزد - ایرنا - ۲ باب مدرسه خیری عصر پنجشنبه با حضور معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، استاندار و جمعی از نمایندگان و مسئولان استان و مهریز در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدرسه خیری اختلالات یادگیری ملک ثابت با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و مدرسه قرآنی صادقی با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال اجرا شده است که مدرسه اختلالات یادگیری ملک ثابت ۸۵۰ متر مربع و مدرسه قرآنی صادقی یک‌هزار مرت مربع زیربنای دارد و هرکدام دارای ۶ کلاس است.

در حاشیه این بازدید معاون رییس جمهور به یاد شهدای غزه و به ویژه شهدای جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان شهر غزه، درختی زیتون در این مدارس کاشت و آرزوی صلح و دوستی برای مردم جهان به ویژه کودکان کرد تا دانش آموزان بتوانند در فضایی آرام و مناسب به تحصیل پرداخته و باعث رشد و پیشرفت جامعه خود شوند.

۲۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال طرح و پروژه زیربنایی، امروز /پنجشنبه/ با حضور "داود منظور" معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه در استان یزد به بهره برداری می‌رسد.

بازدید از بیمارستان ۱۵۰ تخت خوابی مهریز با پیشرفت ۹۹ درصد و بیمارستان ۱۵۴ تخت خوابی حضرت زینب شهرستان اشکذر با پیشرفت ۸۵ درصد از دیگر برنامه‌های این سفر است.

۲۸۰ هزار دانش آموز در یکهزار و ۵۰۰ باب مدرسه در استان یزد تحصیل می کنند.

مهریز در ۳۰ کیلومتری یزد قرار دارد.