تهران- ایرنا- عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: قیام ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در این روز سرآغازی برای حرکت‌های ضداستکباری در سطح جهان است و ما هر روز شاهد جوشش و خروش آن چشمه در بخش‌های مختلف جهان هستیم.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: قیام ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی در این روز توسط دانشجویان به بستر و سرآغازی برای حرکت‌های ضد استکباری در جهان تبدیل شد.

وی افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به همه آزادیخواهان این درس را داد که با اتحاد و همدلی می‌توان بر استکبار و زورگویی‌ها پیروز شد.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: آنچه امروز در غزه شاهد آن هستیم که مردم فلسطین با ابزارهای اولیه در قالب عملیات طوفان الاقصی به مقابله با رژیم صهیونیستی پرداخته‌اند و این اتفاق در واقع نشات گرفته از حرکت ضدامپریالیستی در ۱۳ آبان ۵۸ است.

حجت الاسلام سلیمی خاطرنشان کرد: رژیم حاکم بر آمریکا از طریق سفارتخانه خود در ایران عملاً به جاسوسی می‌پرداخت و ملت ایران در ۱۳ آبان ۵۸ ضمن تسخیر لانه جاسوسی هیمنه پوشالی آمریکا را در نزد افکار عمومی جهان در هم شکست.