۱۳ آبان سرآغازی برای حرکت‌های ضداستکباری در جهان است

تهران- ایرنا- عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: قیام ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در این روز سرآغازی برای حرکت‌های ضداستکباری در سطح جهان است و ما هر روز شاهد جوشش و خروش آن چشمه در بخش‌های مختلف جهان هستیم.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: قیام ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی در این روز توسط دانشجویان به بستر و سرآغازی برای حرکت‌های ضد استکباری در جهان تبدیل شد.

وی افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به همه آزادیخواهان این درس را داد که با اتحاد و همدلی می‌توان بر استکبار و زورگویی‌ها پیروز شد.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: آنچه امروز در غزه شاهد آن هستیم که مردم فلسطین با ابزارهای اولیه در قالب عملیات طوفان الاقصی به مقابله با رژیم صهیونیستی پرداخته‌اند و این اتفاق در واقع نشات گرفته از حرکت ضدامپریالیستی در ۱۳ آبان ۵۸ است.

حجت الاسلام سلیمی خاطرنشان کرد: رژیم حاکم بر آمریکا از طریق سفارتخانه خود در ایران عملاً به جاسوسی می‌پرداخت و ملت ایران در ۱۳ آبان ۵۸ ضمن تسخیر لانه جاسوسی هیمنه پوشالی آمریکا را در نزد افکار عمومی جهان در هم شکست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha