انقلاب اسلامی ایران معجزه ای در مسیر مبارزه ملت های جهان با مستکبران است

ارومیه- ایرنا- فرماندار ویژه خوی با اشاره به اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران افسانه شکست ناپذیری کشورهای استکباری و ایادی آنها را باطل کرد، گفت: انقلاب اسلامی ایران معجزه ای در مسیر مبارزه ملت های جهان با مستکبران بوده و همچنان الهام بخش است.

به گزارش ایرنا، کریم علی نژاد روز شنبه در جمع راهپیمایان خویی افزود: با پدید آمدن انقلاب اسلامی، حتی کشورهایی که زیر چکمه‌های استکبار بودند، در سایه همین معجزه، انقلاب های سیاسی و دینی مختلف را در راستای مقابله با ظلم به وجود آورده و پیروز شدند.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران با اتکا بر جوانان و نوجوانان و رهبری امام راحل شکل گرفت و پیروز شد و امروز نیز با رهبری مقام عظمای ولایت، راه استقلال، عزت و پایمردی در مقابله با خواسته های استکبار جهانی را می پیماید.

وی با اشاره به اینکه تسخیر لانه جاسوسی، ضربه اساسی بر پیکره آمریکا در آن دوران بود، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان خط امام در راستای استکبار ستیزی، خانه و لانه جاسوسی که جنگ های قومیتی و دینی و سیاسی در بین مردم به راه انداخته بود را تسخیر کردند تا لکه ننگی بر پیشانی تاریخ آمریکا باشد.

انقلاب اسلامی ایران معجزه ای در مسیر مبارزه ملت های جهان با مستکبران است

فرماندار خوی همچنین با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت های همه جانبه آمریکا گفت: هرکجا جنایت و رخدادهای ضدانسانی و بشری روی داده، دست خونین آمریکا در آنجا نمایان است به طوری که رژیم کودک کش و غاصب با حمایت اربابان خود، از هیچ جنایتی ابایی ندارد.

علی نژاد افزود: سخنان دیروز دبیرکل حزب الله لبنان نشان داد که دشمن چقدر از جبهه مقاومت هراس دارد و در کنار آن می توان گفت که این رژیم سست تر از تار عنکبوت است.

راهپیمایی مردم خوی همزمان با سراسر کشور از میدان ولیعصر(عج) این شهر آغاز شده و تا مصلای امام خمینی (ره) ادامه یافت.

روز ۱۳ آبان در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان روز «مبارزه با استکبار» نام‌گذاری شده و دلیل آن تسخیر لانه جاسوسی سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ است.

۱۳ آبان علاوه بر سالروز تسخیر لانه جاسوسی یادآور ۲ رویداد مهم دیگر شامل تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ و کشتار جمعی از دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ توسط رژیم پهلوی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha