ساری- ایرنا- مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نظام اسلامی به دنبال تربیت نسل آرمانی ظهور برای مقابله با کینه‌توزی‌های استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی روز شنبه در سخنرانی راهپیمای یوم الله ۱۳ آبان در محل بوستان ولایت شهر ساری، عشق، محبت به خدا و مردم، سازش ناپذیری در بر ابر مستکبران، پرهیز از تنبلی، شجاعت و استقامت را از ویژگی های نسل آرمانی ظهور عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: نسل آرمانی ظهور با عشق به خداوند متعال، خدمت بی منت به مردم را وظیفه خود می داند و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند.

این مقام مسوول اظهار داشت: نسل آرمانی ظهور با عشق به ولایت و تبعبت محض از فرامین رهبری در برابر تمام مستکبران عالم ایستادگی می کند تا به پیروزی برسد.

وی بیان کرد: با ولایت خود را آماده ظهور می کنیم و اطمینان داریم که خون شهدا به نتیجه می رسد و پیروزی از آن مسلمانان است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با اشاره به نبرد حق علیه باطل حزب الله در برابر رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: بدون شک پیروز واقعی این نبرد سخت ملت مظلوم فلسطین خوداهند بود و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها در سخنان خود به این مهم اشاره داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران با ایستادگی در برابر تمام مستکبران، اکنون به الگویی تمام عیار برای تمام آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.

وی با اشاره به دسایس سازمان یافته دشمان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، گفت: بصیرت سیاسی مردم و تبعیت محض آنان از فرامین رهبری تمام توطئه های شوم بدخواهان نظام اسلامی را با شکست مواجه کرده است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه اظهار کرد: مردم همچنان تابع فرامین رهبری و عاشق و دلداده ایشان هستند و هر زمان که نیاز به حضور باشد، با خلق حماسه ای بی بدیل از آرمان های والای انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

وی بیان کرد: رمز پایداری، ثبات و بقای نظام اسلامی در گرو حضور مردم در عرصه های مختلف است و این مهم در عمر با برکت انقلاب به اثبات رسیده است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه بیان کرد: باوجود تمام توطئه ها و دسایس سازمان یافته بدخواهان انقلاب، نظام اسلامی ثابت و استوار به حیات جاودانه خود ادامه می دهد.

به گزارش ایرنا، ۱۳ آبان ماه روز دانش آموز و همچنین روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به دلیل سه اتفاق مهم در سه مقطع تاریخی سال‌های ۱۳۴۳ (تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه)، ۱۳۵۷ (کشتار وحشیانه دانش‌آموزان) و ۱۳۵۸ (تسخیر لانه جاسوسی) در ذهن دانش آموزان و عموم مردم ماندگار شده است. در واقع روزی که دلاوری و از جان‌گذشتگی نوجوانان و جوانان تا نسل‌ها بعد هم فراموش نشدنی بود.

عده‌ای از دانش‌آموزان مبارز و بیدار در آبان ۱۳۵۷ علیه رژیم پهلوی برخاستند و جان خود را راه کشور تقدیم کردند. هرچند که تلخی واقعه کشتار جمعی دانش‌آموزان تهرانی پس از سال‌ها هنوز هم حس می‌شود اما نقش تاثیرگذار و مقاومت این عزیزان در پیروزی انقلاب اسلامی، گرامی و مبارک است.

۱۳ آبان همچنین سالروز تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳ و تسخیر سفارت آمریکا (لانه جاسوسی) در سال ۱۳۵۸ است. این روز تاریخی به نام روز بسیج دانش آموزی و استکبار ستیزی نام گذاری شده است.

تاثیرگذاری اعتراض و مقاومت دانش آموزان در روند پیروزی انقلاب اسلامی سبب شد تا علاوه بر روز دانش‌آموز به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی هم نامگذاری شود و هرساله دانش‌آموزان با شور و شعف بسیار در مراسم‌های مختلفی حضور یابند.