یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد به همراه مدیران اقتصادی استان در غرفه اتاق بازرگانی یاسوج در رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۳ حضور یافتند و از نزدیک با سرمایه‌گذاران متقاضی حضور در استان کهگیلویه‌وبویراحمد و میهمانان غرفه اتاق یاسوج دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اتاق بازرگانی یاسوج، دهمین رویداد کیش اینوکس با حضور ۳۰۰ شرکت از بخش دولتی و خصوصی و برگزاری ۳۶ نشست تخصصی با محوریت معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، توسعه سرمایه‌گذاری، بسترسازی تامین مالی، تنظیم‌گری و نظارت هوشمند و موارد دیگر در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش و مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد.

اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج نیز با هدف معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه‌وبویراحمد، دیدار و رایزنی با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، حضور در نشست‌های تخصصی این رویداد، نشست و رایزنی با هیئت‌های کشورهای مختلف و موارد دیگر در این رویداد شرکت کرده‌ است.

حضور استاندار و مدیران اقتصادی استان در غرفه اتاق بازرگانی یاسوج

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اتاق بازرگانی یاسوج برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۴ حضور یافته است.

وی به همراه سایر مدیران از نزدیک با سرمایه‌گذاران متقاضی حضور در استان کهگیلویه‌ و بویراحمد، مخاطبین و میهمانان غرفه اتاق یاسوج دیدار و گفت‌وگو کردند.

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد همچنین به همراه رئیس اتاق بازرگانی یاسوج و مدیران اقتصادی استان از غرفه اتاق بازرگانی ایران بازدید و با علی چاغروند معاونت کمیسیون‌های اتاق ایران دیدار و گفت و گو کردند.

حضور هیئت اقتصادی استان در غرفه‌های مناطق ویژه اقتصادی

هیئت اقتصادی استان کهگیلویه‌وبویراحمد متشکل از استاندار، رئیس اتاق بازرگانی یاسوج و مدیران اقتصادی استان برای رایزنی‌های مختلف و جذب سرمایه‌گذاری و همکاری‌های مشترک، از غرفه‌های مناطق ویژه اقتصادی و مناطق آزاد دیدن و با مدیران این مجموعه‌ها دیدار و گفت‌وگو کردند.

*رایزنی برای حل مشکلات بانکی فعالین اقتصادی استان کهگیلویه‌وبویراحمد*
هیئت اقتصادی استان در ادامه حضور خود در رویداد کیش اینوکس، با حضور در غرفه‌های بانک‌های کشور، از این مجموعه‌ها دیدار و برای حل مسائل و مشکلات بانکی فعالین اقتصادی استان کهگیلویه‌وبویراحمد با مدیران بخش‌های مختلف این بانک‌ها گفت‌وگو و رایزنی کردند.

دیدار هیئت اقتصادی استان با هولدینگ‌های سرمایه‌گذاری
هئیت اقتصادی استان کهگیلویه‌وبویراحمد در ادمه رایزنی‌های اقتصادی-تجاری خود، با حضور در غرفه هولدینگ سرمایه‌گذاری صبا انرژی، با مدیران این مجموعه دیدار و گفت و گو کردند.